خبرهای داغ:
جانشین سپاه استان سمنان:

1200عنوان برنامه هفته بسیج در سمنان اجرا می شود

جانشین سپاه استان سمنان با بیان اینکه رسالت بسیج خدمت رسانی به مردم و کمک به مجموعه انقلاب است، گفت: 1200 عنوان برنامه در طول هفته بسیج در سطح استان، شهرستان ها و پایگاه های مقاومت سمنان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۴۸۴۰۴
|
۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان، منصور شوقانی در نشست خبری هفته بسیج با اشاره به اینکه 38 سال از تأسیس شجره طیبه بسیج می گذرد، گفت: تمام مردم ما بسیجی هستند.

وی با بیان اینکه بسیج یکی از مصادیق علم، دفاع فرهنگی، اجتماعی و خدمت رسانی است، افزود: در بسیج خط بندی، جناح بندی و مرزی وجود ندارد و تنها رسالت بسیج خدمت رسانی به مردم و کمک به مجموعه انقلاب است.

جانشین سپاه استان سمنان با اشاره به اینکه 29 آبان ماه تا 5آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده است، بیان داشت: در این هفته یک هزار و 200 عنوان برنامه در سطح استان، شهرستان و حوزه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

شوقانی با اشاره به اینکه هفته بسیج امسال با نام "بسیج مظهر مردمسالاری دینی" نامگذاری شده است، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی و سازندگی، محرومیت زدایی و خدمات رسانی، اعتلای فرهنگی، اندیشه ورزی و تولید علم، مسجدمحوری و ولایت مداری، مقاومت و جهاد کبیر و عمل انقلابی عناوین روزشمار هفته بسیج نامگذاری شده است.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این نامگذاری در طول هفته بسیج برنامه هایی از جمله همایش طلایه داران سازندگی، افتتاح طرح های اقتصاد مقاومتی، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در فضای حقیقی و مجازی، اعزام 500 گروه جهادی به مناطق محروم، افتتاح طرح های محرومیت زدایی در استان، افتتاح 40 پروژه عمرانی و10 پروژه اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی، ویزیت رایگان در مراکز درمانی، راه اندازی بیمارستان صحرایی و استقرار آن در مناطق محروم برگزار می شود.

جانشین سپاه استان سمنان از دیگر برنامه ها را جشنواره مدرسه عشق، رونمایی از تولیدات فرهنگی، نشست های روشنگری، همایش جهادگران علم و فناوری، گردهمایی سراسری دانشجویان بسیجی، مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، تجلیل از خانواده های معظم شهدا و دیدار با آنها، حضور بسیجیان و هیئت های رزمندگان در میقاتگاه نماز جمعه با نام میقات صالحین، همایش گفتمان مقاومت و بسیجیان جهان اسلام، گردهمایی بزرگ بسیجیان در 5 آذرماه با عنوان شکوه مقاومت عنوان کرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها