خبرهای داغ:
امام جمعه شاهرود:

عده‌ای تشنه قدرت در هر حادثه‌ای به دنبال اهداف خودشان هستند/ شعار آزادی خواهی امام حسین (ع) به همه مردم تعلق دارد

حجت الاسلام والمسلمین امینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شاهرود گفت: عده‌ای تشنه قدرت در هر حادثه‌ای اعم از سیل، زلزله، قطار، سقوط هواپیما تنها به دنبال اهداف خودشان هستند.
کد خبر: ۸۹۴۸۶۶۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام و المسلمین عباس امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شاهرود در مسجد و حسینه اعظم قلعه این شهرستان با بیان اینکه سال به سال تاثیر راهپیمایی اربعین به بُعد جهانی خود نزدیک‌تر می‌شود، اظهار کرد: امسال علاوه بر موکب‌های ایران و عراق از بسیاری کشور‌های دیگر نظیر پاکستان، اندونزی، آلمان و هند نیز حضور داشتند که نشان می‌دهد شعار آزادی خواهی امام حسین (ع) تنها خاص شیعه نیست و به همه مردم تعلق دارد.
امینی افزود: شاهرود در مسیر زائران علی بن موسی الرضا (ع) قرار دارد لذا باید برپایی دائم موکب منتصب به آن حضرت در این شهرستان در دو مسیر رفت و برگشت تهران- مشهد پیش بینی شود.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه موکب‌ها در نزدیک محل کسب مردم هستند لذا باید بازاریان با نگاهی عمیق‌تر به این مسئله نگاه کنند و بدانند که معامله با خدا و امام رضا (ع) بهترین روزی را به همراه خواهد داشت.
امام جمعه شاهرود با اشاره به زلزله غرب کشور تصریح کرد: برخی سیاست بازان از حادثه زلزله کرمانشاه با وجود تعداد بسیار زیاد مصدوم و مجروح که نیازمند رسیدگی هستند، گروکشی سیاسی می‌کنند و در تلخی‌ها باید مصالح کلان کشور را دید و سیاست مداران وجه المصالح مردم را برای رسیدن به قدرت نباید قرار ندهند.
وی بیان کرد: عده‌ای تشنه قدرت در هر حادثه‌ای اعم از سیل، زلزله، قطار، سقوط هواپیما تنها به دنبال اهداف خودشان هستند.
امینی ادامه داد: در کنار همت بلند مردم برخی‌ها با استفاده از روزنامه‌ها و تریبون‌ها حرف‌های نا مربوط می‌زنند که دامن زدن به استمرار این رفتار‌ها تنها تداوم بازی‌های کثیف سیاسی است و نفعی عاید مردم نمی‌کند.
امام جمعه شاهرود عنوان کرد: در کنار زشتی‌هایی که برخی سیاست بازان در تلخی‌ها انجام می‌دهند از ابتدای حادثه زلزله مردم در صحنه امداد رسانی از اهدای خون تا کمک‌های نقدی و غیر نقدی و انجام امور مشاوره‌ای در کنار زلزله زده‌ها حضور داشتند تا آسیب‌های روحی و روانی به مردم را به حداقل کاهش دهند.
امینی به استعفای نخست وزیر لبنان اشاره و تصریح کرد: سعد حریری با حضور در عربستان استعفای خود را از این سمت اعلام کرد که این امر اوج ذلت یک ملت را نشان می‌دهد که باید گفت: عربستان به شکست‌های مفتضحانه‌ای که در منطقه خورده است تنها می‌خواهد از طریق لبنان ناکامی خود را جبران کند، لذا ملت‌های مسلمان باید مراقب توطئه‌ها باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها