خبرهای داغ:
امام جمعه موقت قزوین:

مسئولین مراقب دخالت‌های فرانسوی‌ها باشند

امام جمعه موقت قزوین با اشاره به اینکه مسؤولین باید مراقب دخالت‌های فرانسوی‌ها باشند گفت: سازمان ملل در برابر محاصره ظالمانه مردم یمن سکوت کرده است.
کد خبر: ۸۹۴۹۰۶۹
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام علی قابل، امام جمعه موقت قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر قزوین ضمن تسلیت ایام سوگواری روزهای ماه صفر اظهار کرد: خدمات پیامبر اکرم فقط منحصر به مسلمین نبود بلکه کل بشریت از هدایت های رسول اکرم برای رسیدن به انسانیت بهره‌مند شدند.
وی با اشاره به ابعاد تقوا در زندگی پیامبر اکرم افزود: خداوند به پیامبر فرمودند در مسجدی که بر اساس تقوا و ایمان بنا شده نماز را برپا کند.
امام جمعه موقت قزوین ابراز کرد: اگر بخواهیم کانونی را برای دین بنا کنیم باید بر پایه تقوا باشد و کسانی هم که در آن فعالیت می‌کنند باید از افراد پاک باشند.
قابل با بیان اینکه کار نیک باید خالصانه انجام شود تا اثرگذار باشد، گفت: عده‌ای در پوشش دین و اسلام می‌خواهند علیه مسلمین توطئه کرده و به اسلام ضربه بزند.
امام جمعه موقت قزوین گفت: جاسوسی که وهابیت و بهائیت را ترویج داد در پوشش دین بود و همین بهائیان سهم بزرگی را در ایجاد فتنه ۸۸ بر عهده داشتند.
وی عنوان کرد: داعش، طالبان و آل سعود محصول وهابیت است و باید آگاه باشیم که دشمن از مذهب علیه مذهب استفاده می‌کند.
قابل با تصریح بر اینکه افراد نیروهای متعهد و با ایمان در حفظ و ترویج اسلام نقش مهمی دارند ، بیان کرد: متاسفانه امروزه نیروهای ارزشی و انقلابی با تهمت تندرو مرتب سرکوب می شوند.
امام جمعه موقت قزوین در ادامه با اشاره به حادثه زلزله در غرب کشور اضافه کرد: این فاجعه سنگینی بود اما مردم نوع دوست و دولتمردان به خوبی به صحنه آمدند و نیروهای سپاه و ارتش همدلی و همکاری در کمک رسانی را به زیبایی نشان دادند.
وی گفت: محاصره مردم مظلوم یمن این روزها واقعه ای دردناک است که روزانه بیش از ۱۰۰ کودک جان خود را از دست می‌دهند.
قابل خاطرنشان کرد: سازمان ملل در برابر ظلم مردم یمن سکوت کرده و اقدام جدی در این خصوص انجام نمی‌دهد انتظار داریم وزارت امور خارجه ایران در این زمینه در مجامع بین المللی تلاش کند.
امام جمعه موقت قزوین با اشاره به حضور فرانسوی‌ها در منطقه تصریح کرد: مسئولین ما از ژست حمایتی فرانسوی‌ها در سازمان ملل خوششان آمد؛ اما امروز می‌بینم که برای ایران گربه رقصانی می‌کنند.
وی افزود: فرانسوی‌ها درمورد توان موشکی ایران نظر می‌دهند و قصد مداخله در امور کشور دارند؛ چرا برخی از مسئولان هنوز خود را به خواب زده‌اند؟ این در حالی است که فرانسه از حمایت فتنه گران و هم جنس بازان در ایران صحبت می‌کند.
قابل با بیان اینکه باید با تکیه به توان داخلی کشور را اداره کرد، گفت: خوشبختانه رییس جمهور محترم در روزهای اخیر موضع گیری مناسبی در برابر آمریکا گرفته است که جای تشکر دارد اما ای کاش این تحلیل‌ها ۴ سال قبل صورت می گرفت.
وی تاکید کرد: امروز تحهیزات هسته‌ای خود را از دست داده ایم اما دشمن به هیچ یک از تعهدات خود عمل نکرده است.
امام جمعه موقت قزوین در پایان گفت: سعودی‌ها امروز با دخالت در عراق و لبنان می‌خواهند آشوب دیگری را در منطقه ایجاد کنند.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها