خبرهای داغ:
به همت پایگاه امام جعفرصادق (ع)

ارائه راهنمایی به زائران شمش الشموس در شاهرود

به همت پایگاه امام جعفر صادق (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص)، برنامه خادمین شمش الشموس در راهنمایی و اسکان و پذیرایی زائران در شاهرود اجرا می‌شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۲۴۳
|
۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
ابوذر مطهری فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تسلیت ایام شهادت امام رضا (ع) با اشاره به اجرای طرح خادمین شمش الشموس اظهار کرد: به همت پایگاه امام جعفر صادق (ع) و هیئت امناء مسجد امام صادق (ع) خیابان شهید مدنی و مشارکن ۲۰ خادم بسیجی طرح شمش الشموس اجرا می‌شود.
وی افزود: این خادمین امام رضا (ع) از ۲۶ آبان تا پایان هفته بسیج اقدام به خدمت رسانی به مسافرین و زائرین حرم رضوی (ع) می‌کنند و اقدام به راهنمایی و پذیرایی و اسکان آن‌ها می‌نمایند.
مطهری خاطر نشان کرد: در مدت فعالیت این خادمین که با ۵ دستگاه خودرو و دو دستگاه موتورسیکلت فعالیت می‌کنند، ۱۱۰ خانواده به هتل‌ها و پارک‌ها و مسافرخانه‌ها راهنمایی و ۵۰ نفر در مهدیه شاهرود اسکان یافته و ۱۰۰ نفر از زائران نیز پذیرایی شده اند.
وی با بیان اینکه هدف از این طرح خدمت به زائران رضوی است گفت: با توجه به ایام آخر صفر و زیارت امام رضا (ع)، تلاش می‌شود که بسیجیان عزیز نیز در امر خیر کمک به زوار رضوی حضور داشته باشند و این طرح خودجوش توسط جوانان بسیجی پایگاه اجرا شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها