خبرهای داغ:
مدیر عامل سازمان عمران شهرداری قزوین خبر داد:

آغاز عملیات تراش و روکش آسفالت جاده نجف آباد

مدیر عامل سازمان عمران شهرداری قزوین گفت: در راستای اجرای طرح ساماندهی آسفالت ورودی های شهر ،عملیات تراش و روکش آسفات جاده نجف آباد با مشارکت اداره کل راه و شهرسازی آغاز شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۷۵۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سلیمان بهرامی مدیر عامل سازمان عمران شهرداری قزوین اجرای هرچه سریعتر پروژه های زیرساختی با محوریت آسفالت معابر را مهم ارزیابی کرد و خاطر نشان کرد: سازمان عمران شهرداری قزوین با مشارکت اداره کل راه و شهر سازی اجرای طرح بزرگ آسفالت ورودی های شهر را با هدف ساماندهی معابر ورودی شهرها در دستور کار قرار داده است که ساماندهی و آسفالت جاده نجف آباد به طول تقریبی 4 کیلومتر و عرض 6 متر در دو مسیر رفت و برگست به عنوان یکی از مبادی ورودی مهم شهر قزوین می باشد که در حال اجرا است.
وی با تاکید بر اینکه، ورودی های شهر قزوین با توجه به آمار بالای تردد باید متناسب با شان و جایگاه آن باشد، عنوان کرد: اجرای طرح های عمرانی و آسفالت با هدف بهبود کیفیت عبور و مرور در ورودی ها و مبادی شهر امری لازم و بسیار ضروری است.
مدیر عامل سازمان عمران شهرداری قزوین عدم کیفیت آسفالت قبلی و وجود ترک های پوست سوسماری و عریان شدگی در جاده نجف آباد را ، علت اجرای عملیات آسفالت جدید اعلام کرد وگفت، وضعیت نامطلوب آسفالت در این محدوده باعث نارضایتی بسیاری از شهروندان شده که برای پایان دادن به این روند عملیات تراش و روکش آسفالت این جاده ، در دستور کار قرار گرفت.
این مسئول با یادآوری اینکه جاده کورانه در دو مسیر رفت و برگشت و در دو لاین ،تراش آسفالت ،لکه گیري و مرمت می شود، گفت: اجرای طرح بزرگ نهضت ساماندهی و آسفالت ورودی های شهر با توجه به شرایط جوی مناسب و بارش های اخیر و مجوز گرفتن از پلیس راه به مرحله اجرا رسیده است.
وی در پایان اضافه کرد :در این عملیات برای تراش آسفالت از خودرو ویرتکن 100 w و برای مرمت و روکش از یک ست کامل ماشین آلات قیرپاشی و جهت آسفالت از یک دستگاه فینیشر ،غلتک چرخ لاستیکی و غلتک چرخ فلزی و 8 کامیون جهت حمل آسفالت مورد استفاده قرار گرفته است.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها