مسئول مرکز رشد و پايگاه علمی بسيج شهرستان پارس آباد گفت: اولین دوره مسابقات پرتاب موشک‌های آبی ويژه دانش آموزان برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۷۶۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

اولین دوره مسابقات پرتاب موشک‌های آبی در پارس آباد برگزار مي شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مسئول مرکز رشد و پايگاه علمی بسيج شهرستان پارس آباد در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری مسابقات پرتاب موشک های آبی اظهار کرد: این مسابقات برای اولین بار در شهرستان پارس آباد طی دو روز در پارک شهر مغان و مدرسه تيزهوشان فرزانگان 2 اين شهر برگزار می شود.
مصطفي اسوار، زمان برگزاري اين رقابت ها را 14 و 15 آذر ماه سال جاری عنوان كرد و گفت: اين مسابقات ويژه دانش آموزان دختر و پسر مقاطع تجصيلي شهرستان پارس آباد تدارك ديده شده است و ظرفيت گروههاي شركت كننده 2 الي 3 نفر خواهد بود.

وی با بيان اينكه زمان ثبت نام مسابقات پرتاب موشك هاي آبي از 27 آبان الي 12 آذر ماه سال جاري خواهد بود، افزود: طراحی، برد، سرعت و دقت عمل موشک از ملاک های برتری برای موشک های آبی ارائه شده در این مسابقه خواهد بود.

مسئول مرکز رشد و پايگاه علمی بسيج شهرستان پارس آباد تصریح کرد: هدف از انجام این برنامه ایجاد شور و نشاط علمی، تمرین کار گروهی و تمرین عملی آموزه های فیزیکی و حرکتی در بین دانش آموزان و مشاهده تاثیرات آن در عمل می باشد.

اسوار با بيان اينكه به سه گروه اول تا سوم اين مسابقات به ترتيب 250 ، 150 و 100 هزار تومان هديه نقدي اهدا مي شود، خاطرنشان كرد: علاقه مندان جهت كسب اطلاعات بيشتر و نحوه ثبت نام مي توانند از طريق شماره تماس 09214054533 يا كانال تلگرامي به آدرس @markazeroshdeelmi_parsabad در ارتباط باشند.

 اولین دوره مسابقات پرتاب موشک‌های آبی در پارس آباد برگزار مي شود

ارسال نظرات