فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار گفت: یکی از ویژگی های مهم بسیج انعطاف پذیر بودن است که امروز توانسته الگویی خاص برای تمام دنیا باشد.
کد خبر: ۸۹۵۰۰۱۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷

امواج رسانه های انقلابی در بین مردم باید تاثیر گذار و خلاقانه گسترده شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار یوسف اختری فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار در نشست خبری با خبرنگاران شهرستان بیله سوار با بیان اینکه نقش بسیج امروزه هدایت، رشد و بالندگی در تمام عرصه های جامعه است اظهار داشت: یکی از دلایل مهم که سبب جاودانه شدن بسیج شده است فرهنگ و تفکر بسیجی است چرا که فعالیتهای بسیجیان به منظور حفظ آرمان های انقلاب و اندیشه های اسلامی است.

 وی گفت: شهدای عزیز بسیجی که این روزها پیکر پاک و مطهر یکی از کبوتران خونین بال این عرصه شهید گرانقدر حبیب اسلامی بعد از سالها به دیار خود بازگشته است مایه عزت، اقتدار و عظمت برای نظام و انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه شهرستان بیله سوار افزود: به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیج در واقع آن پوشش و قالبی است که بهترین جوانان این کشور برای رسیدن به آرمانهای این ملت بزرگ می توانند در زیر این پوشش گردهم آمده و جمع شوند.

 سرهنگ اختری در این نشست خبری به برگزاری یادواره های شهداء، مراسم شبی با شهداء دیدار با خانواده های معظم شهداء، محفل انس با قران کریم ، اعزام اکیپ های سازندگی و پزشکی به مناطق محروم و اجتماع حماسی و نمایش اقتدار پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) را از اهم برنامه های هفته بسیج عنوان کرد.

ارسال نظرات