خبرهای داغ:
صورت گرفت:

بازدید استاندار از پروژه های گازرسانی به روستاهای الموت

استاندار قزوین به همراه مدیرعامل شرکت گاز استان از پروژه های گازرسانی به روستاهای منطقه الموت بازدید کردند.
کد خبر: ۸۹۵۰۴۱۹
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اسماعیل مفرد بوشهری در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از روند گازرسانی به روستا‌هایی منطقه الموت در حضور استاندار قزوین، گفت: از ابتدای سال ۱۳۹۶ تا کنون دو شهر معلم کلایه و رازمیان به همراه ۹ روستای منطقه از نعمت گاز بهره‌مند شدند که با گازرسانی به آن‌ها ۵ هزار و ۲۰۰ خانوار شهری و روستایی به شبکه سراسری گاز متصل شده اند.
بوشهری در ادامه با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته برای گازرسانی به ۷۰ روستای دیگر منطقه الموت افزود: درحال حاضر عملیات اجرایی گازرسانی به این ۷۰ روستا در دست اجراست که برای اجرای آن ۴۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی همچنین اظهار امیدواری کرد با برطرف شدن مشکلات مربوط به مجوز‌های اجرای پروژه در حریم جاده و راه‌های الموت حداقل ۲۰ روستا از ۷۰ روستای ذکر شده در دهه فجر امسال گاز دار شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین همچنین با اشاره به پیشرفت ۷۰ درصدی احداث ایستگاه تقلیل فشار گاز در رجایی دشت گفت: با راه اندازی این ایستگاه CGS به ظرفیت ۲۰ هزار m۳/h، رجایی دشت و ۸ روستای اطراف آن به شبکه سراسری گاز متصل خواهند شد.

لازم به ذکر است زاهدی استاندار قزوین نیز در این بازدید ضمن تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط شرکت گاز استان در زمینه گازرسانی به روستاها، دستورات لازم را به منظور همکاری سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی با شرکت گاز جهت تسریع در روند گازرسانی به روستا‌های منطقه الموت صادر کرد.
۱۰۰۱/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها