فرمانده سپاه ناحیه کوثر گفت: سپاه و بسیج آمادگی هرگونه مشاوره و حمایت در زمینه‌های علمی و اقتصادی را در راستای عمل به منویات رهبری دارد.
کد خبر: ۸۹۵۰۵۸۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳

بسیج آماده ارائه هرگونه مشاوره و حمایت در زمینه‌های علمی و اقتصادی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، محرم پور‌رحمان، فرمانده سپاه ناحیه کوثر، روز گذشته ۲۹ آبان ماه در در نشست خبری با خبرنگاران، بسیج و انقلاب لازم و ملزم هم بوده و این میراث گرانسنگ ۱۰ ماه پس از وقوع انقلاب از سطح نیروهای مسلح به نیروهای مردمی انتقال یافت.

وی افزود: سپاه و بسیج آمادگی هرگونه مشاوره و حمایت در زمینه‌های علمی و اقتصادی از جوانان را در راستای عمل به منویات رهبری دارد.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر در تشریح برنامه‌های هفته بسیج در کوثر گفت: طی این هفته بیش از ۵۰ برنامه در ادارات، پایگاه‌ها و مساجد، مدارس و سالن‌های ورزشی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: شعار امسال هفته بسیج "بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی" است و در شرایط کنونی یاری رساندن به مشکلات برای رسیدن به هدف مشترک در کشور اهمیت بسیاری دارد.

عضو شورای تأمین شهرستان با گریز به موضوع افتتاح سه پروژه محرومیت‌زدایی در هفته بسیج در روستاهای فاراب، جغناب و نصرآباد تشریح کرد: برای این پروژه‌ها ۴۶۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه از سوی بسیج سازندگی سپاه کوثر پرداخت شده است.

پوررحمان اضافه کرد: چهار فقره وام ۵۰۰میلیون ریالی به چهار کارگاه و در عرصه اقتصاد مقاومتی نیز برای راه‌اندازی یک واحد دامداری ۷۰۰ میلیون ریال با سود ۱۰ درصد پرداخت شده است.

وی با تأکید بر اجرای برنامه‌های تأثیرگذار در جامعه گفت: فرماندهان پایگاه‌ها و سخنرانان همه از افراد تحصیل کرده و نخبه جامعه هستند.

فرمانده سپاه کوثر از برگزاری برنامه‌های علمی و دانش‌آموز محور در مدارس نیز خبر داد و افزود: مقاله‌نویسی، برگزاری مسابقه‌های علمی و تجلیل از ۳۰ دانش‌آموز فعال بسیجی در دستور کار برنامه هفته بسیج است.

وی با اشاره به ارائه مشاوره‌های اقتصادی از سوی مشاوران بسیج و سپاه در راستای عمل به منویات مقام عظمای ولایت بر اقتصاد مقاومتی بیان کرد: در طول ایام سال اقتصاددانان خبره در شهرستان، آمادگی ارائه هرگونه راهکار و مشاوره برای جوانان را با هدف ورود به بازار کار دارند.

پوررحمان همچنین در خصوص برنامه شاخص شهرستان کوثر در روز ۵ آذر گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان در این روز نشانگر پایبندی تمام اقشار مردم به اصول انقلاب اسلامی و رهبری خواهد بود.

ارسال نظرات