به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج از حسین خاکساری بسیجی نمونه حوزه مقاومت شهید عمرانی میناب تجلیل شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۷۱۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸

 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، احمد رنجبرزاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عمرانی میناب در مراسم تجلیل از بسیجی نمونه حسین خاکساری در منزل وی ضمن گرامی داشت هفته بسیج گفت:بسیج برکت و رحمت بی انتهایی است که با تشکیل آن توسط امام راحل انقلاب ما را بیمه کرد و تشعشع آن به تمامی کشورهای آزادیخواه جهان رسید.

رنجبرزاده فرهنگ بسیجی را فرهنگی آکنده از اخلاص و معنویت دانست و افزود:در هر عرصه ای که بسیج در آن وارد شد موفقیت و رشد نیز به دنبال آن عرصه بوده است و کشور ما از اول انقلاب تاکنون دچار بحران های زیادی از سوی معاندین و بدخواهان بوده است ولی حضور بسیج نه تنها تمامی این بحرانها و توطئه ها را خنثی کرد بلکه آنان را به فرصت نیز تبدیل کرد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید عمرانی میناب از بسیجیان به عنوان مخلص ترین و وفادار ترین یاران این نظام و انقلاب یاد کرد و افزود:بسیج امتحان خود را در شرایط سخت و دشوار پس داده است و اگر امروز مستکبرین دنیا از بسیج ما واهمه دارند به خاطر اخلاص در کار بسیج است.

رنجبرزاده با بیان اینکه بسیج به قدرتی بزرگ در منطقه تبدیل شده است افزود: دشمنان داخلی و خارجی بدانند که تا بسیج و بسیجیان محکم پای این انقلاب ایستاده اند هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

در پایان از بسیجی نمونه حسین خاکساری تجلیل شد.

ارسال نظرات