خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود خبر داد:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات خانگی "دسترنج" در شاهرود

سروان پاسدار ابوذری گفت: به مناسبت هفته بسیج و در راستای حمایت از مشاغل خانگی و صنایع دستی، نمایشگاه صنایع دستی با عنوان "دسترنج" در شاهرود برپا شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۸۹۷
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
مسئول بسیج سازندگی سپاه شاهرود در گفت: وگوبا خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با تبریک هفته بسیج با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های تولیدات خانگی و صنایع دستی در سطح شهرستان شاهرود به همت این نهاد اظهار کرد: در راستای حمایت از مشاغل خانگی و صنایع دستی و تحقق شعار سال رهبر فرزانه انقلاب، اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال نمایشگاه‌های صنایع دستی و تولیدات خانگی "دسترنج" در شاهرود به مناسبت هفته بسیج برپا شد.
حسین ابوذری افزود: نمایشگاه مرکزی "دسترنج" در میدان امام (ساعت گل) شاهرود برپا شده است و دارای غرفه‌های متعدد با همکاری نهاد‌های گوناگون شهرستان است.
وی خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه غرفه‌های سنگ‌های تزئینی، محصولات صنایع دستی دانشجویان دانشکده فنی حرفه‌ای دختران، صنایع دستی شهر مجن، شرکت تعاونی صنایع دستی عقیق کهن از بسیج کارگری، صنایع دستی روستای ابر، محصولات خانگی و صنایع دستی فروشگاه دائمی دسترنج کانون جوانان بسیج بر پا شده است.
ابوذری تصریح کرد: این نمایشگاه از ۳۰ آبان تا ۶ آذر ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب برای بازدید و خرید علاقمندان گشوده است و تخفیفات محصولات به مناسبت هفته بسیج تا ۲۰ درصد شامل حال خریداران می‌شود.
وی با اشاره به سایر نمایشگاه‌های برپا شده در سطح شهرستان گفت: نمایشگاه دسترنج در نمایشگاه یاد یاران با همکاری حوزه مساجد و محلات علی (ع) و پایگاه حضرت ابوالفضل و سیدالشهدا در پارک شهرک ولیعصر (عج) شاهرود و در بخش بسطام و روستای ابرسج با همکاری حوزه بسیج روستایی کربلا و پایگاه شهید مطهری و حوزه بسیج جامعه زنان فاطمه الزهرا و پایگاه صاحبه در منطقه باغزندان در هفته بسیج دایر است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها