خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود:

حضور بانوان بسیجی در صحنه خنثی کننده توطئه‌های دشمنان

سرهنگ پاسدار دامغانی در جمع خواهران بسیجی شاهرود گفت: امروز دشمن تلاش دارد حضور بسیجیان را در صحنه کمرنگ کند، چون حضور بانوانی که انقلاب را پیروز و دفاع مقدس را پشتیبانی و امروز در جنگ نرم محکم و استوار حضور دارند سبب خنثی شدن توطئه آنان است.
کد خبر: ۸۹۵۰۹۴۵
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حمید دامغانی در جمع خواهران بسیجی شرکت کننده در پیاده روی بسیج جامعه زنان شاهرود در حرم شهدای گمنام که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد با تبریک این هفته و گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدا با بیان اینکه فرهنگ و منش بسیجی امروز در جامعه ما جاری است اظهار کرد: این حضور شما بانوان در اجتماع پیاده روی و پیمودن این مسیر طولانی نشان از ایستادگی و استقامت شما در مسیر انقلاب و اسلام دارد که با حضور خود اقتدارتان را نشان دادید.
وی افزود: امروز دشمن تلاش دارد حضور شما در صحنه را کمرنگ کند چرا که می‌داند حضور بانوان در جامعه ما آن هم بانوانی که انقلاب را پیروز و دفاع مقدس را پشتیبانی کرده و امروز در جنگ نرم محکم و استوار حضور دارند سبب خنثی شدن توطئه‌های آنان است.
دامغانی تصریح کرد: دشمن امروز تمام تلاش خود را تضعیف انقلاب و نظام قرار داده است و باید شما بانوان بسیجی با حضور خود در صحنه و نشان دادن آمادگی و آگاهی خود توطئه‌های دشمنان را خنثی نمایید.
وی با بیان اینکه همه توطئه‌های دشمنان در مقابل سد مستحکم بسیج خنثی شده است گفت: باید تلاش کنیم تا بتوانیم با اقتدار در برابر توطئه‌ها بایستیم.
دامغانی با اشاره به برنامه‌های متنوع رده‌های بسیج در این هفته اظهار کرد: باید تلاش کرد تا این برنامه‌ها با اثرگذاری و با توجه به اهداف این هفته اجرا شود و تلاش‌ها باید در راستای تحقق فرهنگ و تفکر بسیجی در جامعه باشد.
فرمانده سپاه شاهرود با تقدیر و تشکر از حضور بانوان بسیجی در این پیاده روی عنوان کرد: هدف از این حرکت ترویج فرهنگ ورزش همگانی که نیاز امروز جامعه و به خصوص بانوان و نمایش اقتدار بانوان بسیجی بود که با حضور پرشور شما محقق شد.
در این برنامه به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.
حضور بانوان بسیجی در صحنه خنثی کننده توطئه‌های دشمنان
حضور بانوان بسیجی در صحنه خنثی کننده توطئه‌های دشمنان
ارسال نظرات
پر بیننده ها