خبرهای داغ:

اولین محموله کمک های مردمی سپاه میامی به مناطق زلزله زده ارسال شد

فرمانده سپاه ناحیه میامی گفت: نخستین محموله از کمک های مردمی و بسیجیان این شهرستان که توسط حوزه ها وپایگاه های بسیج جمع شد به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب ارسال شد.
کد خبر: ۸۹۵۰۹۶۳
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۸

 غلامرضا فلاحتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در میامی با اشاره به بارگیری کمک‌های مردم شهرستان میامی برای ارسال به استان کرمانشاه اظهار کرد: این محموله به ارزش بیش از 150 میلیون ریال  کمک های نقدی وغیر نقدی شامل 120 تخته پتو، انواع البسه، مواد غذایی و کنسرو، چراغ خوراک پزی والور و...است.

وی با بیان اینکه این کمک ها با یک دستگاه کامیون به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب ارسال شد، ادامه داد: جمع آوری کمک های مردمی از طریق حوزه ها و پایگاه های مقاومت در حال انجام است و همچنین ماشین های سیار در صورت نیاز در روستاها کمک ها را جمع خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه میامی یادآور شد: هفت روستای زلزله زده استان کرمانشاه  در سرپل ذهاب برای کمک رسانی در جغرافیای هدف سپاه استان سمنان قرار گرفته است.

بنابراین گزارش، زمین لرزه ای به بزرگی 7.3 دهم در مقایس امواج درونی زمین (ریشتر) شامگاه یکشنبه استان های غربی کشور را لرزاند؛ این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها