مسئول اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق (ع):

۱۰ هزار دانش‌آموز بوشهری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: ۱۰ هزار دانش‌آموز بوشهری به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۸۹۵۱۰۹۹
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالهادی سبحانی‌خواه در نشست با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: اردوهای راهیان نور دانش آموزی بهترین و موثرترین برنامه‌های فرهنگی در سطح آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان است.

سبحانی‌خواه با تاکید بر اینکه اردوهای راهیان نور دارای روح و محتوای بلند است، ادامه داد: اصل راهیان نور بر محتوا و روح آن است که تاثیرات عمیقی بر جوانان و نوجوانان ما داشته است.

وی با بیان اینکه شناخت  از خود گذشتگی‌ها و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس برای دانش‌آموزان  در راهیان نور برای متولیان این حرکت بزرگ فرهنگی اهمیت ویژه‌ای دارد، گفت: اردوهای راهیان نور را با مسائل و امکانات مادی و زمینی نمی‌شود محاسبه کرد.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه این فرهنگ عاشورا و حسینی بود که باعث شد نظام ما در هشت سال دفاع مقدس بر استکبار پیروز شود، افزود: اردوهای راهیان نور، بهترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن است و این فرهنگ عظیم باید در بین دانش‎آموزان تقویت شود.

وی اخلاص متولیان در برگزاری اردوهای راهیان نور تعیین کننده برشمرد و خاطرنشان کرد: باید از فرصت کاروان راهیان نور به بهترین شکل استفاده کنیم تا دانش‎آموزان اعزامی به عنوان سفیران انقلاب بتوانند رهاورد معنوی این سفر را به دیگر دانش آموزان انتقال دهند.

سبحانی‌خواه به اهم اهداف این اردوها اشاره کرد و تصریح کرد: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و دشمن‌شناسی از اهم اهداف  اردوهای دانش‌آموزی است.

وی با اشاره به اینکه این اردوها از ۲۲ مهرماه آغاز شده و تا ۱۰ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت، بیان داشت: ۱۰ هزار دانش‌آموز از استان بوشهر به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه این اردوها ۳ روزه است، یادآور شد: دانش‌آموزان علاوه بر اینکه مناطق عملیاتی اروندکنار، شلمچه، دهلاویه، هویزه، طلائیه دیدن خواهند کرد در پادگان شهید باقری نیز رزمایشی برگزار می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار