فرمانده سپاه ناحیه ابوذر مشهد:

بسیج مهم‌ترین قدرت بازدارندگی نظام اسلامی در برابر استکبار است

فرمانده سپاه ناحیه ابوذر مشهد گفت: بسیج را قدرت بازدارندگی نظام اسلامی در برابر استکبار عنوان کرد.
کد خبر: ۸۹۵۱۱۹۰
|
۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرگرد پاسدار محمد جواد ابراهیمی پور عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد گفت: بسیج مظهر پایداری و توانمندی داخلی است و با امید و توکل به خدا کار غیر ممکنی برای دریای خروشان بسیجی‌ها وجود ندارد.

وی افزود: بسیج همواره در صف اول پیشبرد برنامه‌های انقلاب بوده و اگر امروز می‌گوییم که ایران قدرت بازدارندگی دارد این قدرت ناشی از بسیج است.

ابراهیمی پورهدف هجمه‌های بیشمار دشمنان علیه بسیج را حاکی از خطری دانست که دشمنان از طرف بسیج بر علیه خود احساس می‌کنند.


وی در ادامه از اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج در ناحیه ابوذر خبر داد و گفت: غبار روبی مزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده معظم شهداء، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی ورزشی و برگزاری نشست‌های عقیدتی سیاسی بخشی از برنامه‌های هفته بسیج در این ناحیه است.

ابراهیمی پور ادامه داد: هدف اصلی از اجرای این برنامه‌ها در ناحیه ابوذر آشنایی نسل جوان و نوجوان با اهداف بسیج است که امروز مورد هجمه و هجوم دشمنان ما در جنگ نرم و تهاجم فرهنگی قرار گرفته‌اند.


فرمانده سپاه ناحیه ابوذر در پایان از برگزاری اجتماع بزرگ بسیجیان به مناسبت هفته بسیج در مشهد خبر داد و یادآور شد: تجمع بزرگ بسیجیان مشهد از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج می‌باشد که این اجتماع بزرگ با عنوان شکوه مقاومت برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها