خبرهای داغ:
امام جمعه موقت شهرستان شال اذعان کرد:

رمز شکست داعش ولایت پذیری سربازان اسلام!

حجت الاسلام موسوی شالی عنوان کرد: در جریان فتنه داعش نیز سردار سلیمانی با اطاعت از امر ولی فقیه و یاری بسبجیان و‌سربازان مخلص اسلام توانست این شجره ملعون را برای همیشه ریشه کن کند.
کد خبر: ۸۹۵۱۴۸۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین به مناسبت هفته بسیج همایش نشست بصیرتی بسیج با حضور حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی شالی امام جمعه موقت شهرستان شال ٬ سردار صحراپور فرمانده حوزه مقاومت بسیج شرکت توانیر و جمعی از فرماندهان حوزه های مقاومت ادارات٬ کارکنان و بسیجیان شرکت توانیر قزوین برگزار شد.
در این نشست حجت الاسلام شالی ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه حق در برابر فتنه داعش بیان کرد:همه عالم تحت ولایت تکوینی خداوند است و انسان تحت ولایت تشریحی خداوند قرار دارد.
وی گفت: به دلیل انسان از قوه اختیار برخوردار است٬ ظرفیت پذیرش ولایت تشریحی را نیز دارد. اما سایرعت موجودات عالم تحت ولایت تکوینی قرار دارند از همین رو ۷تتانسان فطرتا می داند که سعادت دنیا و آخرت در پذیرش ولایت سازی خداوند است.
امام جمعه موقت شهرستان شال اظهار کرد: ولایت خدا ولایت پیغمبر است و ولایت پیغمبر ولایت امام معصوم و در نبود ایشان باید از ولی فقیه تبعیت کرد.
حجت الاسلام موسوی شالی عنوان کرد: در جریان فتنه داعش نیز سردار سلیمانی با اطاعت از امر ولی فقیه و یاری بسبجیان و‌سربازان مخلص اسلام توانست این شجره ملعون را برای همیشه ریشه کن کند.
وی در ادامه افزود: سال ها از تاسیس مدارس تکفیری و سلفی گری از سوی انگلیس در پاکستان می گذرد و این مدارس افرادی بی بصیرت و برده را پرورش دادند که مطیع اوامر استکبار و کفار بودند اما امروز فرزندان ما در بیرون از مرزها با اطاعت از امر ولی فقیه بر این کفار پیروز گشتند.
یادآور شد: این پیروزی مرهون رشادت ها و از جان گذشتگی های بسیجیان کشور و فاطمیون افغانستان و فرزندان کشورهایی است که فتنه داعش در آنها نفوذ کرده بود و این پیروزی نمونه بارز تبعیت از ولایت فقیه است.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها