خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین:

داعش فروپاشید، در برابر سایر فتنه ها نیز ایستاده ایم!

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین اذعان کرد: امروز محور مقاومت پیروز واقعی نبرد با دشمن است و تفکر بسیجی و پیروی از فرامین ولایت‌فقیه عامل اصلی این پیروزی هستند.
کد خبر: ۸۹۵۱۵۳۱
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹

حجت‌الاسلام علی معبودی نماینده ولی فقیه سپاه حضرت صاحب‌الامر(عج) قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در خصوص خروج داعش از عراق و شکست‌های سنگینش در سوریه اظهار کرد: علیرغم موفقیت‌هایمان در جنگ‌های اخیر باید هوشیار باشیم چرا که جنگ میان حق و باطل تمام نشدنی است.
وی ادامه داد: باطل با هر راه و روشی خواهان ماندن و اثبات خودشان هستند و امروز به خاطر آنکه تلاش‌هایشان در عراق و سوریه به سرانجام نرسیده است در تلاشند تا با طرح برنامه و نقشه‌ای جدید پای کار آمده و فتنه‌ای جدید را ایجاد کنند.
این مسئول در ادامه با اشاره به نقشه‌های شوم سازماندهی‌شده برای گروهک تروریستی داعش تصریح کرد: حرکت کردن با تفکر بسیجی عامل اصلی موفقیت ما در برابر دشمن و رژیم صهیونیستی است.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه صاحب‌الامر(عج) قزوین شکست داعش را پایان کار جبهه مقاومت ندانسته و خاطرنشان کرد: بایو همواره آگاه و هوشیار بود و نزدیک شدن به شکست کامل گروهک داعش نباید ما را به خواب غفلت ببرد چراکه هر لحظه ممکن است دشمن با چهره و لباسی جدید وارد صحنه شود.
حجت‌الاسلام معبودی در بخش پایانی این گفت و گو یادآور شد: امروز محور مقاومت پیروز واقعی نبرد با دشمن است و تفکر بسیجی و پیروی از فرامین ولایت‌فقیه عامل اصلی این پیروزی هستند.
1005/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها