فرمانده سپاه ناحیه پارس آباد: گفت:پیام شهدا و ایثارگران به نسل های چهارم انقلاب که امروز دانش آموزان هستند پایبند بودن به ولایت فقیه و حمایت از رهنمودها مقام معظم رهبری بوده و هست.
کد خبر: ۸۹۵۱۶۷۲
|
۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵

پیام شهدا و ایثارگران به نسل های چهارم انقلاب پایبند بودن به ولایت فقیه است

سرهنگ نوری که سخنران این مراسم بود با تشریح روحیه دلاورمردی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گفت:پیام شهدا و ایثارگران به نسل های چهارم انقلاب که امروز دانش آموزان هستند پایبند بودن به ولایت فقیه و حمایت از رهنمودها مقام معظم رهبری بوده و هست.

وی افزود: سردار سلیمانی فرمانده محترم سپاه قدس دیروز پایان داعش رو به صورت رسمی خدمت مقام معظم رهبری بیان فرمودند ولی سپاه با روحیه بسیج وار همانند دفاع مقدس به هر چیز اراده کند بر آن مسلط میشود و نشان داد بر حکومت خود خوانده شش ساله داعش با عزم و مقاومت مثال زدنی پایان می دهد.

نوری اشاره کرد: استکبار جهانی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی تمامی برنامه ریزی هایی می کند رویکرد تهدیدات استکباری تغیر کرده ولی به همت جوانان خنثی می شود.

پیام شهدا و ایثارگران به نسل های چهارم انقلاب پایبند بودن به ولایت فقیه است

در ابتدای این مراسم مادر شهید بزرگوار محمدعلی برزگر از بیان عشق و علاقه این شهید بزرگوار به امام گفت :به دشمن اعتماد نکنید پسرم مثل شما دانش آموز بود ولی تا ندای لبیک امام رو در آن زمان شنید به جبهه های حق علیه باطل شتافت و به درجه شهادت نایل شد ایشان خطاب به دانش آموزان گفتند امروز باید با فراگیری دانش و علم مقابل دشمنان جنگ کنیم و قله های ترقی رو فتح کنیم.

پخش کلیپ و وصیت نامه خوانی از این شهید از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود شهید برزگر تنها شهید 13 ساله عملیات خیبر بود.

پیام شهدا و ایثارگران به نسل های چهارم انقلاب پایبند بودن به ولایت فقیه است

 

ارسال نظرات