خبرهای داغ:
سرپرست نمایندگی ولی فقیه سپاه بوئین زهرا:

معماری نوین امنیتی آمریکا برای منطقه در حال شکست است

سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا گفت: معماری نوین امنیتی آمریکا در منطقه در حال شکست است.
کد خبر: ۸۹۵۱۸۵۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، مرتضی امیری نژاد سرپرست نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) در همایش توانمند سازی رابطین و شعب نمایندگی ولی فقیه در حوزه ها با بیان اینکه امروز از مجموع 75 گروه تروریستی 3 گروه در سوریه فعالیت می کنند که شامل جبهه النصره، احرار الشام و جیش الاسلام می باشند گفت: عمر نحس گروه تروریستی داعش به سر آمده است و این گروه تروریستی وحشی در حیات پرنکبت خود ظلم های بسیاری نمود.
وی داعش را ساخته دست آمریکا جهت نیل به مقاصد شوم خود در ایجاد خاورمیانه جدید برشمرد و افزود: آمریکا با هدف برچیدن محور مقاومت با ابزار داعش وارد این کارزار شد اما پس از 5 سال اکنون مشاهده می کند که همه چیز برعکس از آب درآمده است.
امیری نژاد راهبرد آمریکا در رویارویی با انقلاب اسلامی و محور مقاومت را در 3 محور فشار نظامی، سیاسی و اقتصادی دانست و ابراز داشت: آمریکا همزمان از این 3 محور بر مقاومت فشار می آورد اما هرچه این فشار بیشتر می شود محور مقاومت قوی تر می شود.
سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا در پایان گفت: محور مقاومت معماری نوین امریکا را که برای منطقه خاورمیانه تدارک دیده بود به شکست کشاند و این شکست ها تازه اغاز راه است.
2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها