سید ساجد یعقوبی
مراسم محفل انس با قرآن کریم با حضور فرمانده حوزه قدس وبسیجیان پایگاه امام رضا(ع) و اقشار مختلف مردم به مناسبت هفته بسیج در شهرتازه کند برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۲۹۵۲
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۷

محفل انس با قرآن در شهر تازه کند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل: مراسم محفل انس با قرآن کریم با حضورفرمانده حوزه قدس ناحیه پارس آباد وبسیجیان پایگاه امام رضا(ع) واقشار مختلف مردم به مناسبت هفته بسیج درمسجد جامع شهرتازه کند پارس آباد برگزارشد.


در این مراسم معنوی حجت الاسلام احمدی روحانی مستقرتازه کند ضمن عرض تبریک هفته بسیج و با اشاره به اهمیت بهره گیری از قرآن کریم در زندگی آحاد جامعه، گفت: زندگی مردم با بهره گیری از تعالیم دینی و قرآنی از پایداری و استحکام بالایی برخوردار می شود و نتیجه آن کمک به سلامت جامعه است.

وی با اشاره به اینکه تلاش کنیم تا خانواده های خود را به سمت قرآن سوق دهیم، تصریح کرد برای داشتن یک جامعه قرآنی و حرکت به این سمت و سو نیازمند آشنایی بیشتر مردم به مفاهیم قرآنی هستیم و این مهم همکاری خانواده ها را نیز می طلبد.

در ادامه این محفل معنوی، قاریان محلی به قرائت آیاتی از کلام الله مجید پرداختند. ودرپایان به 6نفرازحاضرین دراین محفل به قید قرعه هدایایی اهداء شد.

محفل انس با قرآن در شهر تازه کند برگزار شد

ارسال نظرات