دلبریان:

تلویزیون مروج تجمل‌گرایی است/ مادی گرایی در فرهنگ شهادت جایی ندارد

راوی دوران دفاع مقدس در یادواره شهدای شهرستان بجستان به انتقاد از صدا و سیما پرداخت و گفت: تلویزیون ما هم، آب به آسیاب دشمن میریزند و خانواده‌ها را به سمت تجمل‌گرایی هدایت می‌کند و این در حالی است که فرهنگ شهادت کاملا در تضاد مادی گرایی است.
کد خبر: ۸۹۵۳۰۴۸
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، علیرضا دلبریان دیشب در مراسم یادواره شهدای شهرستان ودو شهید گمنام بجستان که در مسجد ساباط شهر بجستان برگزار شد،  به بیانات مقام معظم رهبری و زندگی نامه شهید غریب، رجب غلامی پرداخت و اظهار کرد: آتش به اختیار یعنی خواهر و برادر هر جا پای تصمیم گیری‌ها لنگ است اقدام کنند. شهید رجب غلامی، تنها و با خدا خیلی دوست بود، این دوستی در آن حد بود که تنها موتورسیکلت خود را در راه خدا و برای خدا اهدا و برای شهادت روزه میگیرد.

وی ادامه داد: شهدا حتى از حلال‌ها هم گذشتند و آنچنان به خدا نزدیک شدند که جان خود را خالصانه تقدیم کردند و این از خصلت مردان خدا است.

دلبریان ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاوت در برابر داعش تصریح کرد: آرامش سردار سلیمانی بیمثال است و مردم را به حیرت وا میدارد و من در این آرامش سردار مانده‌ام، رابطه او با خدا قوی و خالصانه بود. حذف داعش را یک کار گروهی و با مدیریت واحد بود و نمیتوان از امداد‌های خدا غافل شد، چون در این پیروزی نقش آفرینی کردند.

وی به انتقاد از تلویزیون پرداخت و اذعان کرد: تلویزیون ما هم، آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و خانواده‌ها را به سمت تجمل‌گرایی هدایت می‌کند و این در حالی است که فرهنگ شهادت کاملا در تضاد مادی گرایی است.
 
در ادامه مراسم سرهنگ علیرضا جنیدی فرمانده سپاه بجستان ضمن تبریک پیروزی نیرو‌های اسلام بر کفر در سرزمین‌های سوریه و عراق و نابودی داعش جنایتکار اظهار کرد: داشته‌های ما همه برخواسته از تفکر بسیجی است و تا روزی که این تفکر برکشور حاکم باشد از گزند دشمنان مصون خواهد ماند، ترس دشمن نیز از همین تفکر حاکم بر جامعه ایران است که پشت سر ولایت ایستاده اند و در بزنگاه‌ها وارد میدان میشود و مشت‌های گره کرده خود بر دهان استکبار جهانی می‌زنند.

جنیدی به چرایی تشکیل بسیج پرداخت و عنوان کرد: شکل‌گیری بسیج یک نقطه اصل بود و این نقطه خدایی، که حضرت امام (ره) با دید و بینش عمق پیامبرگونه‌ای که داشتند آغاز کردند و سرانجام به معجزه‌ای تبدیل شد، در برابر استکبار قد علم کرد، خودی نشان داد و تا نقش برآب کردن افکار کودکانه آن‌ها پیش رفت و موفق شد.

وی به گسترش تفکر بسیجی در جهان پرداخت و اذعان کرد: امروز تفکر بسیجی از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران عبور کرده به غرب آسیا و غرب خاورمیانه صادر شده است و شک نکنید که نه تن‌ها بسیج منطقه‌ای، بلکه فرا منطقه‌ای و در آینده نزدیک جهانی خواهد شد.

فرمانده سپاه بجستان اظهار کرد: با نیم نگاهی به تفکر بسیجی حاکم بر یمن میبینیم که تعدادی از جوانان مومن و انقلابی در شمال یمن، مقابل خواست‌های سنگین و بی‌رحمانه آل سعود که به کشتار هزاران نفر منجر شد مثل شیر ایستادند، که بی شک حاصل این ایستادگی پیروزی است.

وی ادامه داد: تفکر بسیجی تفکری بن بست شکن است، و دشمنی‌های استکبار با این کشور نشان در این روحیه و تفکر بسیجی دارد، چون هر مسیری را برای نفوذ انتخاب کردند با سدی به نام بسیج برخورد کردند. اما این دلیل نمیشود ما بیکار و خود را از تهدیدات دشمن مصون بدانیم بلکه باید شبانه‌روز به هوش باشیم، درست است که جریان داعش به پایان رسید، ولی هرگز دشمن دست از حیله خود بر نخواهد داشت.


ارسال نظرات
پر بیننده ها