خبرهای داغ:
به مناسبت هفته بسیج؛

اعزام خانواده شهدا به مشهد مقدس

به مناسبت هفته بسیج، خانواده‌های شهدا بسیج شاهرود به اردوی مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۹۵۳۳۳۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته بسیج ۱۴۰ نفر از خانواده‌های شهدا بسیجی شاهرود به اردوی زیارتی فرهنگی مشهد مقدس اعزام شدند.
در مراسم بدرقه این خانواده‌ها که فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و مسئول نمایندگی، ولی فقیه سپاه حضور داشتند، با برگزاری مراسم بدرقه قرآن خانواده شهدا از سپاه ناحیه به مشهد مقدس اعزام شدند.
سرهنگ پاسدار روح الله اشرفی مسئول نیروی انسانی بسیج سپاه شاهرود در حاشیه این اعزام گفت: اعزام خانواده معظم شهدا بسیجی هر ساله برگزار می‌شود و این در راستای تکریم خانواده‌های شهدا بسیج اجرا می‌شود.
وی افزود: در این اردوی سه روزه خانواده شهدا علاوه بر زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در فعالیت‌های فرهنگی و معرفتی حرم رضوی و بازدید‌های مذهبی و سیاحتی نیز شرکت می‌کنند.
اشرفی با بیان اینکه علاوه بر این اردو‌های زیارتی سرکشی منظم از خانواده شهدای بسیج در طول سال به همت پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت انجام می‌شود تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و ما وظیفه داریم این چشم و چراغ را حفظو تکریم و پاسداشت کنیم و تمام این تلاش‌ها در قبال صبر و استقامت و فداکاری خانواده شهدا محدود است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها