خبرهای داغ:
مشاور بازرسی فرمانده کل سپاه:

انقلاب ما لکوموتیوی است که هر روز به واگن های آن افزوده می شود

مشاور بازرسی فرمانده کل سپاه گفت: انقلاب اسلامی لکوموتیوی است که هر روز به واگن های آن افزوده می شود و این انقلاب الهی در کل دنیا گسترش خواهد یافت.
کد خبر: ۸۹۵۳۴۱۳
|
۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار سالار آبنوش در مراسم گرامیداشت شهید مدافع حرم الیاس چگینی با بیان اینکه نظام سلطه قبل از بوجود آوردن داعش نقشه خاورمیانه جدید را ترسیم و چاپ کرده بود و گستره آن را از هند تا شمال آفریقا گسترش داده بود گفت: خواب نظام سلطه از خاورمیانه جدید تعبیر نشد و نظام سلطه با پیروزی مقاومت در جنگ با داعش عزادار شده است
وی ادامه داد: امروز در داخل کشور گروهی خود را باخته اند و فکر می کنند هنوز آمریکا ابرقدرت است در حالی که به شدت اشتباه می کنند اینها فکر می کنند که خیلی می فهمند و انقلابی ها را تندرو می خوانند در حالی خود چیزی نمی فهمند.
آبنوش انقلاب اسلامی را یک نیروی پیش رونده و پیش برنده دانست و افزود: انقلاب اسلامی لکوموتیوی است که هر روز به واگن های آن افزوده می شود و این انقلاب الهی در کل دنیا گسترش خواهد یافت.
وی ابراز کرد: خداوند به ما لطف زیادی دارد که با وجود تمام مشکلات در جامعه انقلاب اسلامی در تمام نبردها پیروز بوده ایم.
مشاور بازرسی فرمانده کل سپاه شکست داعش در این عصر با محوریت ولایت مطلقه فقیه را به عنوان یک معجزه برشمرد و تاکید کرد: رمز تمام این پیروزیها پیروی مطلق از ولی فقیه است.
آبنوش در پایان گفت: شیعه جعفری باید مشی امام صادقی داشته باشد نمی توان با امام صادق (ع) دوست بود و با دشمنس هم اظهار دوستی کرد این دقیقا نفاق است.
2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها