به مناسبت هفته بسیج کارگاه صنایع دستی چند منظوره با حضور مسئولین شهرستان سرعین افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۵۴۰۴۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

اولین کارگاه صنایع دستی چند منظوره در سرعین افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،هنر از جنبه اي برآورنده ميل به جاودانه زيستن بشر است و اثر هنري هر هنرمند مي‌تواند پاسخي به عشق جاودانه زيستن بشريت باشد.

وحید دانشگرمتولد سال 1368 در روستای آتشگاه سرعین، دانشجوی رشته حقوق است او متاهل بوده و صاحب دوفرزند پسر دوقلو است.

وحید کار خود را طبق مثال معروف از زمین خاکی شروع کرده و انگیزه روی آوردن به ساخت اشیای هنری را اینگونه بیان می کند :در کودکی بچه ها در بازی ها من را شرکت نمی دادند و من به همین لحاظ خواستم تا کاری کنم تا توجه همه بخوص بچه هایی که من را از خوشون ترد می کردند جلب کنم وساخت یک تراکتور با گل این امر میسر شد .

کارگاه وحید جایی کوچک در رختکن حمام بود ومساحت آن به 4متر هم نمی رسد و مشغول به کار خطاطی و حکاکی روی آینه وچوب ،خراطی چوب،ماکت سازی،خوشنوسی،وساخت صنایع هنری،منبت کاری زیبا با اشیای است که به ظاهر بی ارزش هستند اما وحید به آنها جان می بخشد.

بعد از ظهر امروز همزمان با هفته بسیج وحید این نخبه بسیجی کارگاهی که دهها صنایع و هنر گوناگون ساخته و به معرض نمایش می گذاشت را با حضور فرمانده سپاه مسئول اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی سرعین و همچنین مسئول کانون مساجد شهرستان سرعین افتتاح کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سرعین و مسئول میراث فرهنگی سرعین نیز در مورد اعطای پروانه کسب و وام های اشتغالزایی قول مساعد کمک دادند.

برای مشاهده تصاویر در اندازه اصلی بر روی عکس کلیک کنید.

ارسال نظرات