خبرهای داغ:
جانشین فرماندهی سپاه شهرستان البرز:

بسیج، دستاورد و یاری‌گر انقلاب است

جانشین فرماندهی سپاه شهرستان البرز در گردهمایی بسیجیان شرکت سپهر الکتریک گفت: بسیج توانسته است در برهه های حساس و تاریخی نقش ویژه ای داشته باشد و یاری گر انقلاب باشد.
کد خبر: ۸۹۵۴۰۴۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین حسینعلی شیخ جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در جمع کارگران و کارکنان شرکت سپهر الکترونیک که به مناسبت هفته بسیج اظهار کرد: بسیج در همه عرصه ها فعالیت چشم گیری داشته است فعالیت های اجتماعی و فرهنگی فعالیت های دفاعی و اطلاعاتی و اقتصادی بسیج ورود پیدا کرده است .
وی افزود: امروز شاهد دستاورهای چشم گیر بسیج هستیم ، ما از اول انقلاب تا الان سه الی چهار مرحله حساس را پشت سر گذاشتیم و بسیج در این مراحل خوش درخشیده است .
شسخ ادامه داد: در سال 1358 به دستور بنیانگزار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) با تشکیل بسیج و کمک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توانستیم در برابر تمام توطئه ها و قائله ها بایستیم و با مشکلات مواجه شویم.
این مسئول گفت: هنوز انقلاب ما شکل و شمایل کافی نگرفته بود که صدام بعثی با تحریک آمریکا جنگی را علیه ما آغاز کرد که این جنگ واقعا ناجوان مردانه بود و باعث شد ملت عزیز ما یکپارچه به پا خیزند و در مقابل دشمن بایستند .
وی ابراز کرد: بسیج بعد از جنگ در عرصه سازندگی با کمک مردم و دولت ها توانست خرابی هایی که توسط جنگ ایجاد شده بود بازسازی کند.
شیخ خاطر نشان کر: یکی از وظایف بسیج حضور در عرصه دفاع است، با همین قدرت دفاعی بود که امروز توانسته ایم بینی داعش را به خاک بمالیم.
این مسئول ادامه داد : داعش که به بشریت داشت خیانت می کرد چه جنایت های هولناکی داشت مرتکب می شد و در حال حاظر چیزی به نام دولت و حکومت داعش وجود ندارد .
جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) تصریح کرد: یکی از دستاورد های بسیج بحث محرومیت زدایی و کمک رسانی است ، سپاه پاسداران بازسازی روستاهایی که در زلزله کرمانشاه آسیب دیده اند بر عهده گرفته است تا بتواند کار سازندگی اش را شروع کنند و البته از خیرین و مدیران شرکت ها خواستاریم که در کمک رسانی به زلزله زدگان ما را یاری کنند .
در پایان جانشین فرمانده سپاه امام رضا (ع) در جلسه ای که با مدیر عامل شرکت سپهر الکترونیک داشتند از ایشان درخواست کردند تا با خرید کانکس که وسیله ضروری برای آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه است آنها را یاری دهند .
غفار اسماعیل پور فرمانده حوزه شهید بابایی نیز در این جلسه گفت : کمک کردن به هم نوع خود یه کار پسندیده است که هم اجراخروی دارد و هم اجر دنیوی .
وی گفت : از تمام شرکت های شهرستان البرز برای گرفتن کانکس و اسکان موقت برای زلزله زدگان در کرمانشاه یاری طلبیدیم و ان شالله هر شرکت بتواند با تهیه یک کانکس کمکی کند به زلزله زدگان کرمانشاه .
3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها