خبرهای داغ:
صبح امروز برگزار شد:

تجمع بسیجیان شهرستان بوئین زهرا

معاون پارلمانی پدافند غیر عامل در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج نقشه های معاند از پیش طراحی شده جهت سنگ اندازی در راه انقلاب اسلامی را شناسایی و همه آنها را خنثی نموده است.
کد خبر: ۸۹۵۴۱۵۵
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به مناسبت 5 آذر، تجمع بسیجیان سپاه ناحیه امام حسین (ع) بوئین زهرا با سخنرانی سردار حمیدزاده، معاون پارلمانی پدافند غیر عامل در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
وی با بیان اینکه امام عزیز ما با بصیرت عمیق و دید نافذ خویش بسیج را تشکیل دادند گفت: حضرت امام خمینی (ره) از زمان پیروزی انقلاب اسلامی می دانستند که استکبار چه برنامه هایی را برای براندازی انقلاب نوپای اسلامی دارد لذا با تشکیل بسیجٰ انقلاب اسلامی را بیمه کردند.
حمیدزاده ادامه داد: امام با این اقدام چشم طمع جهانخواران را از این کشور دور کرد و امروز ملت های آزاده جهان متوجه برکات بسیج شده اند و این شجره طیبه امروز خواب را از چشمان استکبار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه روحیه مقاومت، ایثار، شهادت طلبی به برکت بسیج جایگزین سازش با استکبار شده است گفت: بسیج نقشه های معاند از پیش طراحی شده جهت سنگ اندازی در راه انقلاب اسلامی را شناسایی و همه آنها را خنثی نموده است.
حمیدزاده با اشاره به برکاتی که بسیج برای ملت های مسلمان به ارمغان آورده است تاکید کرد: داعشی ها آدمخوارهای بین المللی هستند که روی گرگها را سفید کردند و امروز مشاهده می کنیم که این شجره ملعونه به همت بسیجیان نابود شد.
معاون پارلمانی پدافند غیر عامل در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: اگر اقدام به موقع بسیج و حاج قاسم سلیمانی نبود امروز داعش بر کشورهای مسلمان سروری می کرد و همه شاهدیم که نتیجه مقاومت پیروزی خواهد بود.
2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها