خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان قزوین خبر داد:

تأمین نفت مورد نیاز مناطق فاقد نعمت گاز قبل از فرارسیدن فصل سرما

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان قزوین با بیان اینکه قبل از فرارسیدن فصل سرما ذخیره نفت مصرفی روستائیان را تأمین شده است، گفت: علی رغم این شرایط، آمادگی لازم برای تأمین سوخت موردنیاز مناطق فاقد گازکشی وجود دارد.
کد خبر: ۸۹۵۴۳۶۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

مسعود شرفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به بحث توزیع سوخت رسانی به روستاهای استان در نیمه دوم سال اظهار داشت: هر ساله برای اینکه روستائیان به ویژه ساکنان روستاهای صعب العبور با مشکل کمبود سوخت در فصل سرما روبرو نشوند، از اوایل تابستان سوخت رسانی را آغاز می کنیم.
وی افزود: سعی می کنیم میزان سوختی که در اختیار روستائیان قرار می دهیم بیشتر از مصرف نیمه اول سال باشد تا ذخیره سازی کنند البته موضوع مهمی که در این زمینه مورد توجه قرار می گیرد بحث پرداخت هزینه سوخت رسانی است.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان قزوین اضافه کرد: برای اینکه روستائیان و فروشندگان نفت در روستاها مشکل کمبود سوخت در فصل زمستان و پرداخت وجه نفت خریداری شده را نداشته باشند، مقداری نفت به عنوان سهمیه در اختیار فروشنده های نفت در روستاها قرار می گیرد بدون اینکه مبلغی از آن ها دریافت شود.
شرفی ادامه داد: در پایان فصل زمستان هزینه نفتی که مورد مصرف قرار گرفته است با روستائیان تسویه می شود تا به دلیل مشکل مالی با کمبود سوخت روبرو نشوند.
وی عنوان کرد: به تمام اداراتی که در مناطق فاقد گازرسانی استقرار دارند مانند مدارس، فرمانداری ها، بخشداری ها و بهداری ها اعلام می کنیم که قبل از آغاز فصل سرما نسبت به خرید نفت مورد نیاز خود اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان قزوین تصریح کرد: مسیرهای روستاهای صعب العبور استان قزوین هم خوشبختانه به گونه ای است که در صورت نیاز در هنگام بارش برف و باران هم می توان کار سوخت رسانی را انجام داد.
شرفی گفت: علی رغم این شرایط همواره سعی می کنیم قبل از فرارسیدن فصل سرما در خصوص تأمین کالابرگ، ذخیره سوخت و موجودی انبار دقت لازم را داشته باشیم تا با مشکل جدی به ویژه در شرایط بحرانی روبرو نشویم.
وی بیان کرد: فروشندگی ها و اداراتی که در مناطق فاقد گازرسانی هستند در ذخیره سازی سوخت مصرفی خود دقت لازم را داشته باشند تا با مشکلی در فصل سرما روبرو نشوند.
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی استان قزوین یادآور شد: ما هم آمادگی داریم تا ظرف مدت 24 ساعت برای تمام متقاضیان سوخت رسانی انجام دهیم.
1009/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها