فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) گفت:همکاری های تنگاتنگ با مدیران دولتی و سپاه ادامه دارد و خدا کمک خواهد کرد بایک وحدت رویه انسجانم بیشتر وبه دور از حاشیه سازی ها گره گشایی از کارهای مردم را انجام خواهیم داد.
کد خبر: ۸۹۵۴۵۶۴
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷

سپاه و دولت با وحدت رویه و انسجام گره گشای مردم هستند/ راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار جلیل بابازاده عصر امروز در دیدار استاندار و مسئولین استان اردبیل با فرماندهان سپاه حضرت عباس(ع) در روز بسیج متسضعفین تصریح کرد: همکاری های تنگاتنگ با مدیران دولتی و سپاه ادامه دارد و خدا کمک خواهد کرد بایک وحدت رویه انسجانم بیشتر و به دور از حاشیه سازی ها گره گشایی از کارهای مردم را انجام خواهیم داد و اگر خدا به احترام ائمه اطهار برکتی به این نیت ما دهد تا بتوانیم مشکلات مردم را به دور از هر گونه حاشیه گره گشایی کنیم وقطعا این قدم های مثبتی که برمیداریم خدای متعال به همه آنهای عنایت ویژه خواهد داشت و برکت عطا خواهد نمود.

وی گفت: در استان اردبیل کهنه کارها و کاربلدها در این مجموعه هستند و فرصت ها و آسیبها را خوب بلند و هم برخی حرکت های ناموزون و مشکوک را سریع تشخیص می دهند و در نهایت عمل به این کارههای خدایی که چه کاری انجام دهیم تا  رضایت خدا را جلب کنیم و برای پیشرفت از تلاش دست عقب برنگردیم.

بابازاده افزود: مردمی که ما در راس این مسئولیت ها قرار گرفته ایم، چشم به خدا و بعد به مسئولین که به عنوان متصدیان امور معیشت،فرهنگ، اقصتاد و امنیت چشم به دست مسئولان دوخته اند و هیچکس هم نمیتواند از این مسئولیت ها اجتناب کند همه موظفیم در قبال مردم انجام وظیفه کنیم.

بابازده گفت: اردبیل در ایام اوایل انقلاب که شهرستانی از استان آذربایجان شرقی بود به برکت علما،فرماندهان بی تمنا و ارزشمند و دیگر بزرگانی که حق برگردن ما داشتند،شهید شاپور برگزر یک قهرمان بود، شهید بنی هاشم ها یک قرهمان با صفای معنوی استان بود، مرحمت بالازاده ها در این سنین برای نظام و استان زحمات بسیاری کشیده اند و مرد و مردانه لشکر عاشورا را تقویت کردند بچه های رزمنده به شهید باکری ارادت خاصی داشتند، این استان امروز توانسته حرکات خوبی در تحقق کارهای جهادی داشته باشد.

وی با اشاره به قابلیت های استان افزود: اردبیل با جمعیتی که دارد قابلیت های بسیار و پتانسیل های خوبی دارد و کسانی که در دوران انقلاب گردان های رزمی ما در جبهه جنوب و کردستان انجام داده اند امروز در اردبیل هستند و به ادامه زندگی خود مشغول هستند.

سپاه و دولت با وحدت رویه و انسجام گره گشای مردم هستند/ راهیان نور بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است

بابازاده با توجه به نبود امکانات در اوایل انقلاب در استان اردبیل اظهار داشت: در آن زمان که اردبیل به استان تبدیل شد امکانات بسیار کمی وجود داشت ولی ایمان به خدا در مردم بسیار دیده میشد و همه برای خدا قدم بر میداشتن ولی الحمدالله امروز که امکانات در همه جای استان و حتی روستاها دیده میشود اما ایمان به خدای ما ضعیف شده و اگر هر چه قدر صادقانه حتی در استجابت دعا و گذشت گناهان صادقانه باشیم قطعا خدای متعال از گناهان ما چشم پوشی خواهد کرد.

وی گفت: هیچکس برای خیانت مسئولیت نگرفته و به استان نیامده و بعضی ها تاریخ ساز هستند و بعضی  فرصت ساز و دیگری فرصت سوز ، عدهای باور ساز هستند و عده باورسوز و همه دراین راه برای گره گشایی مشکلات قدم برداشته ایم.

وی یاد آور شد: این اماکن، امکانات و پست و مقام هایی که امروز به ما سپرده اند امانتی از دست بندگان خدا و با تمام وجود به عنوان یک سرباز از این مسئولیت های در راه خدا امانتداری خواهیم کرد و خدا کمک کند که از این به بعد مثمر به ثمر در جامعه باشیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) گفت: در جامعه کنونی افرادی هستند که فقط به دنبال جداسازی میان دولت و سپاه هستند و آنهایی که به دنبال این کارهای ناشایست هستند این را بدانند که هیچکس با از هم بودن ها ضرری ندیده است و از انسجام هیچک از ماها زیانی نخواهیم دید و آنچه بین ما می ماند، برادری و صداقت است و با این ها می توانیم تمامی کارها رو به پیشرفت سوق دهیم.

سردار بابازاده با اشاره  به فرمایشان مقام معظم رهبری افزود: صبر و توکل می توان نتیجه بخش کارهای ما باشیم و با همین صبر و توکل  با خدا می شود کارهای بسیار بزرگی برای مردم انجام داد و هیچکس نباید به شهدا به بی توجه باشد ، بسیج در کنار دولت پایگاه های مقاومت بسیج ادارات ایجاد کرده است و فرماندهان پایگاه ها در ادارات از همین مسئولین می باشند که مدیریت ارزش های انقلاب را بر عهده دارند.

وی اشاره به آموزش و پرورش استان افزود:230 هزار نفر دانش آموزان در آموزش و پرورش اردبیل مشغول به تحصیل و 19 هزار نفر کادر فرهنگی مشغول به کار هستند  و بسیج در کنار این نهاد  و سازمان ها هستند.

بابازاده گفت: راهیان نور یک محفل و اردوی سیاسی نیست، بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، اگر یک دانش آموزی وقتی از شهرهای مختلف گذر می کند اگر دانش آموزان ارزشهای این مکان ها را نمی فهمند و درک نمیکنند ولی شهر ها را از نزدیک میبینند و این هیچ آسیب و زیانی به دانش آموزان نمی رساند ولی هدف کلی از بردن دانش آموزان آشنایی آنها با روحیه ایثار و مقاومت و با چشم دیدن رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس از نزدیک است تا کارهای ارزشمند شهدا و رزمندگان را در آن مناطق عملیاتی لمس و حس کنند.

سردار بابازده اظهار داشت: سپاه حضرت عباس(ع) نماینده یک سوم جمعیت اردبیل است و همه مردم اردبیل بسیجی هستند و همین بسیجی ها بر امام حسین(ع) احترام خاصی قائل هستند و مردم اردبیل نجیب ترین و مومن هستند.

وی با اشاره به افزایش آمار طلاق در اردبیل گفت: مردم ما اگر با رسم و رسوم خود و با تاسی از سنت نبوی پیامبر (ص) زندگی تشکیل میدادند آمار طلاق در استان افزایش پیدا نمکرد و قول میدهم اگر همه حق ها به صورت متواظع و هرکسی که استعدا آن را دارد بهش دست پیدا کند نه طلاق پیش می آید و نه مشکلاتی پیش خواهد آمد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) از مسئولین دولتی و ادرات خواست احترام رزمندگان و جانبازان را برخود واجب بدانند و هنگامی که رزمنده ای و جانبازی وارد آن اداره می شود به صورت محترمانه با آنها برخورد شود چرا که همه قابل احترام هستند و این عزیزان هم مثل دیگران و همین افراد بودند که روزی در میدان جنگ از خاک مقدس جمهوری اسلام و حریم و ناموس همه ما دفاع کردند.

ارسال نظرات