استاندار اردبیل گفت: مشترکاتی میان سپاه و دولت وجوددراد و با تعامل ها همه جانبه مشکلات و معظلات را رفع و همه دستگاه ها کنار هم برای خدمت به مردم تلاش خواهیم کرد.
کد خبر: ۸۹۵۴۵۸۸
|
۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۲

تعامل همه جانبه سپاه و دولت خدمت به مردم را به دنبال دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، اکبر بهنامجو عصر امروز در دیدار مسئولان استان با فرمانده سپاه استان اردبیل اظهار داشت: تفکر و روحیه بسیجی نیاز اساسی برای مدیران دستگاه‌های اجرایی است و بی‌شک با این روحیه مطالبات و مشکلات مردم برطرف می‌شود.

وی با اشاره به این که سپاه و استانداری تعامل همه‌جانبه‌ای برای خدمت به مردم در بخش‌های مختلف دارند افزود: با تعامل بین سپاه و مسئولان استان شاهد تحول عظیمی در حوزه اقتصاد و اشتغال خواهیم بود.

استاندار اردبیل بیان کرد: هم‌اکنون در سایه رشادت‌های رزمندگان استان و ایثارگری‌های مدافعان حرم کشورمان به امنیت و اقتدار همه‌جانبه دست یافته و ما قدردان این رشادت‌ها هستیم و باید با جان و دل از این دستاوردها حفاظت و نگهداری کنیم.

بهنامجو اظهار کرد: سپاه استان در حوزه اشتغال اقدامات مناسبی انجام داده و بی‌شک در آینده نیز طرح‌های خوبی توسط سپاه استان و استانداری برای حل مشکل اشتغال منطقه انجام می‌شود تا بتوانیم دغدغه و نگرانی مردم استان را برطرف کنیم.

تعامل همه جانبه سپاه و دولت خدمت به مردم را به دنبال دارد

وی از برنامه‌ریزی برای اتمام موزه دفاع مقدس استان خبر داد و بیان کرد: در طی این بازدید قرار شد این موزه در مدت زمان مشخص به بهره‌برداری برسد.

استاندار اردبیل وحدت و همدلی مردم و مسئولان را مهم‌ترین رمز پیروزی دانست و افزود: تمام تلاش خود را به کارمی‌گیریم تا با وحدت و همدلی استان اردبیل را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار