امام جمعه درگز:

بسیج عمود دین و عماد سیاست است

امام جمعه درگز بیان داشت: بسیج عمود دین و عماد سیاست است و تمام فتنه‌های داخلی و خارجی با تفکر بسیجی رفع می‌شود.
کد خبر: ۸۹۵۴۸۹۱
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام محمدحسین ایروانی ضمن تبریک هفته بسیج و پیروزی جبهه مقاومت در برابر نیرو‌های داعشی و تسلیت پیشاپیش شهادت امام حسن عسکری (ع)، بسیجیان را از افتخارات نظام و انقلاب دانست و گفت: بسیج یکی از نعمت‌های بی بدیل الهی است که با درایت حضرت امام (ره) در ایران اسلامی تشکیل شد و تاکنون برکات بسیار زیادی برای کشور داشته است.
 
  وی تصریح کرد: بسیج یکی از بهترین نماد‌های صدور انقلاب و از نقاط قوت اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران است که به واسطه تفکر بسیجی صدور انقلاب به خارج از مرز‌ها صورت گرفت.
 
وی تشکیل هشت الشعبی و تشکیلاتی مشابه بسیج در سوریه و نیرو‌های مدافع حرم را مصداقی از صدور تفکر بسیج به خارج از مرز‌ها دانست و اضافه کرد: بسیج عمود دین و عماد سیاست است و تمام فتنه‌های داخلی و خارجی با تفکر بسیجی رفع می‌شود.
 
امام جمعه درکز تاکید کرد: امروز عرصه نبرد از جنگ نظامی به جنگ فرهنگی و اقتصادی روی آورده است و اگر مردم و مسئولین ما روی به تفکر بسجی نیاوردند و اقتصاد مقاومتی را باور نداشته باشند در عرصه اقتصاد دچار مشکل خواهیم شد.
 
حجت الاسلام ایروانی در ادامه اظهار داشت: اگرچه در عرصه جنگ نظامی کسی توان مقابله با جمهوری اسلامی را ندارد، ولی نباید به نقاط قوت خود اکتفا کرده و غرور نابجا ما را از توجه به نقاط ضعفمان باز دارد.
 
وی تشریح کرد: در شرایط فعلی بسیجی بودن و بسیجی ماندن صد‌ها بار از دوران دفاع مقدس سخت‌تر است چرا که دشمن در عرصه تهاجم فرهنگی مرز را به داخل خانه‌ها و جیب فرزندان ما آورده است.
 
امام جمعه درگز با بیان اینکه بسیجی واقعی آن کسی است که در حوزه اقتصادی و فرهنگی تلاش کند گفت: اگر می‌خواهید بسیجی بمانید باید با مظاهر فساد و تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنید و برای این دو عرصه برنامه داشته باشید. بسیجی از مرگ نمی‌ترسد، ولی از فساد در جامعه می‌ترسد.
 
حجت الاسلام ایروانی در پایان اظهار داشت: کسی که الهی تفکر می‌کند هرگز راکد نمی‌ماند و هر روز با افزایش بصیرت و معرفت، خود را به ابزار‌های مقابله فرهنگی و اقتصادی با دشمن تجهیز می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها