مشاور عالی دانشگاه امام حسین(ع) مطرح کرد؛

براندازی انقلاب اسلامی ایران، نقطه مشترک تمام روسای جمهور آمریکا

مشاور عالی دانشگاه امام حسین (ع) با بیان اینکه انقلاب ایران با تفکر ضد استکباری در مقابل تمام ابرقدرت‌ها ایستاده است، گفت: نقطه مشترک تمام روسای جمهور آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب، مقابله با انقلاب اسلامی و تلاش برای براندازی آن است.
کد خبر: ۸۹۵۴۹۷۷
|
۰۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار الله نور نورالهی شب گذشته در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت روستای جابوز از توابع شهرستان خلیل آباد که به مناسبت هفته بسیج در بقاع متبرکه بی‌بی نور و بی‌بی حور جابوز برگزار شد، اظهار داشت: حدود چهل سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و شعار، آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران مشخص است.

انقلاب ایران با تفکر ضد استکباری در مقابل تمام ابرقدرت‌ها ایستاده است

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران با تفکر ضد استکباری در مقابل تمام ابر قدرت‌ها ایستاده است، خاطرنشان کرد: هر توطئه و ترفندی که علیه این نظام و انقلاب شکل گرفت محصول و نتیجه آن به نفع اسلام و انقلاب اسلامی بود.

مشاور عالی دانشگاه امام حسین (ع) با تأکید اینکه نقطه مشترک تمام روسای جمهور آمریکا از ابتدای پیروزی انقلاب، مقابله با انقلاب اسلامی و تلاش برای براندازی آن است، تصریح کرد: هیچ گاه در تاکتیک و استراتژی و راهبرد دشمنان ایران غیر از این نبوده و تمام آن‌ها برای براندازی این نظام تلاش داشتند.

بسیج فرمول دفاع همه جانبه انقلاب است

وی با اشاره به اینکه چهل سال از عمر انقلاب گذشته است و این دشمن با تمام هزینه‌هایی که کرده نتوانسته ضربه‌ای به این نظام وارد کند، اذعان کرد: بسیج فرمول دفاع همه جانبه انقلاب است و تفکر بسیجی این انقلاب را تا به امروز نگه داشته است.

نورالهی با بیان اینکه بسیجیان با تفکر بسیجی در مقابل تمام توطئه‌ها و هجمه‌ها ایستادگی کردند، عنوان کرد: بسیج نقطه پرگاری است که همه خوبی‌ها بر محور آن می‌چرخد.

ایران چهارمین قدرت موشکی جهان است

وی با تأکید بر اینکه امروزه بیش از هر زمانی نیاز به کار جهادی با تفکر بسیجی داریم، تشریح کرد: بسیج در جنگ پیش گام و خط شکن بود و بر اساس عقیده و ایمان به میدان آمد و در یک جنگ نابرابر را پیروز شد و امروزه نیز باید بر همان اساس پیش برود.

وی با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی لحظه‌ای دست از تلاش بر نمی‌دارند، تأکید کرد: ایرانی که در زمان دفاع مقدس حتی سیم خاردار نداشت امروزه چهارمین قدرت موشکی جهان است اگر این قدرت و توانمندی نبود هیچ‌گاه ناوگان پنجم آمریکا با ۶۳ ناوی که در منطقه دارند به این کشور ترحم نمی‌کردند.

بسیج و تفکر بسیجی خار چشم دشمنان شده است

معاون دانشگاه امام حسین(ع) با اشاره به سخنان اخیر محمد بن سلمان، بیان کرد: وزیر خارجه سابق آمریکا در جواب صحبت‌های ولیعهد ناشی و ناپخته عربستان این طور گفت که اگر عربستان بخواهد با ایران درگیر شود ایران در عرض چند روز عربستان را به ماقبل تاریخ عصر صنعتی شدن تبدیل می‌کند.

وی با بیان اینکه پایگاه‌های نظامی مستقر آمریکا در کشور‌های حاشیه خلیج فارس نمی‌توانند مانع قدرت ایران شوند، ابراز کرد: بسیجیان قدرت اصلی بازدارنده ایران هستند و امروزه بسیج و تفکر بسیجی خار چشم دشمنان شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار