خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین:

بسیج عامل در بازدارندگی توطئه‌های شیطانی است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) قزوین گفت: آنچه که می‌تواند نظام انقلاب اسلامی ایران را از فضای توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف مدیریت کند و به جلو ببرد همین فرهنگ و تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۸۹۵۵۴۱۱
|
۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، تجمع 6000 نفری بسیجیان سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین و دومین سالگرد شهید مدافع حرم ذکریا شیری با حضور سردار صالح از فرماندهان ارشد سپاه، استاد ولی الله کلامی زنجانی، داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین و دیگر مسئولین در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهر اقبالیه برگزار شد.
مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در این تجمع عظیم بسیجیان گفت:فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در تجمع ۶۰۰۰ نفری بسیجیان شهرستان قزوین: بسیج مظهر اقتدار ملی است و امروز مایه عزت در ایران و منطقه است، بسیجیان برای دفاع از نظام و مملکت اسلامی آماده هستند تا در هر زمان و در هر نقطه ای که رهبر فرزانه انقلاب دستور آن را صادر کردند، جانانه بیاستند.
وی خاطر نشان کرد: بسیج برترین عامل در بازدارندگی توطئه‌های شیطانی است، یعنی آنچه که می‌تواند نظام انقلاب اسلامی ایران را از فضای توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های مختلف مدیریت کند و به جلو ببرد همین فرهنگ و تفکر بسیجی است.
صادق پور افزود: روحیه جهادگری و شهادت‌طلبی عامل شکست دشمن است، این دو شاخصه در کنار وحدت مردم و رهبری عامل عقب‌نشینی و وحشت دشمنان در همه دوران‌ها می‌باشد.
رئیس شورای هماهنگی و تبلیغات شهرستان قزوین یادآور شد: فرهنگ بسیج و شهادت و بسیج با هم آمیخته شده اند و یک جوان بسیجی با فرهنگ شهادت همیشه مأنوس است و این فرهنگ اسلامی در وجود او ریشه دوانده است.
وی عنوان کرد: بسیج ثمره انقلاب و مدافع نظام و ولایت است و لحظه ای دست از اهداف و آرمان های نظام اسلامی کوتاه نمی آیند. بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن با رشادتهای خود اجازه خیالهای واهی و هرگونه توطئه را از دشمن گرفته است.
صادق پو بیان کرد: امروز شاهد صدور تفکر بسیجی و انقلابی در منطقه و کشورهای همسایه هستیم که با این تفکر و فرهنگ به مقابله با ظلم و ستم و هرگونه نفوذ پرداختند و استقلال را به کشور خود باز گرداندند.

4001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها