خبرهای داغ:
مسئول بسیج مداحان سپاه صاحب الامر(عج):

مجمع مرکزی بسیج مداحان استان قزوین برگزار شد

عصر دیروز مجمع مرکزی سازمان بسیج مداحان سپاه صاحب الامر(عج) با حضور مادحین، مدیران هیئات مذهبی و شعرای آیینی در معراج شهدای استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۱۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سرهنگ عقیل محمدی مسئول بسیج مداحان سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: مجمع مرکزی بسیج مداحان هر دو سال یک بار برگزار می شود که طی برگزاری یک انتخابات هیئت رئیسه آن انتخاب می شود که متشکل است از ریس مجمع، نایب رئیس، دو ناظر و دبیر مجمع که خود مسئول سازمان بسیج مداحان می باشد.
مسئول بسیج مداحان سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین با اشاره به اهداف مجمع اظهار داشت: اهداف مجمع مرکزی بسیج مداحان تعیین چشم انداز برای بسیج مداحان و اجرای تدابیر رهبری در سرعت بخشیدن به روند اسلامی نمودن جامعه مداحان –هیئات مذهبی و شعرای آیینی می باشد.
محمدی افزود:همه سازمان های اقشاری دارای مجمع مرکزی هستند که در بسیج مداحان هم تعدای از مداحان و مدیران هیئات مذهبی و شعرای آیینی، نخبه و تاثیر گذار این مجمع را تشکیل میدهند .
وی در ادامه با اشاره به وظایف مجمع افزود: ایجاد وحدت و هم افزایی فکری، پایش محیطی و آسیب شناسی شرایط موجود مداحان ومدیران هیئات استان و ارائه راهکارهایی برای پیشرفت و استفاده از حداکثر ظرفیت و توانایی های موجود در مداحان از وظایف مجمع مرکزی می باشد.
وی افزود: پرورش مداحان در تراز انقلاب اسلامی، ارتقاء فرهنگ دینی و کمک به کارآمد سازی مباحث فرهنگی و رشد علمی مداحان و شعرای آیینی و هیئات مذهبی از دیگر وظایف مجمع مرکزی  می باشد.

1001/پ30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها