اکبر بهنام جو در دیدار با‍ اعضای شورای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: حل مشکلات استان با همکاری و وحدت امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۸۹۵۶۵۲۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل  ، اکبر بهنامجو در دیدار با‍ اعضای شورای استانی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل اظهار داشت: حل مشکلات استان با همکاری و وحدت امکان‌پذیر است و استفاده از نظر همه صاحب نظران برای اداره بهینه امور اعتقاد دارم و از توانمندی تمام نیروهای استان به نحو شایسته‌ای استفاده می‌شود و این موضوع را در وزارت کشور نیز عنوان کرده‌ام.

استاندار اردبیل با بیان اینکه اگر از ظرفیت‌های نیروی انسانی استفاده نشود خودمان ضرر می‌کنیم افزود: استان برای قرار گرفتن در مدار توسعه به هم‌افزایی و تلاش شبانه‌روزی نیاز دارد.

بهنامجو با اشاره به ضرورت کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی موجود گفت: باید با جدیت برای بهبود وضعیت اجتماعی و فرهنگی برنامه‌ریزی کنیم و براساس مطالعات قبلی انجام شده سهم هریک از دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها و نهادهای مختلف در جریانهای اجتماعی در این زمینه مشخص شده و عملکرد آنها مدام ارزیابی و اندازه‌گیری شود.

استاندار اردبیل مشکلات زیرساخت‌های استان را جدی عنوان کرد و گفت: باید معضلات راه‌آهن اردبیل را در طول چهار سال جمع کنیم و این شدنی است و در کنار آن منطقه ویژه اقتصادی نمین را که از سال 85 مجوز داشته و کار چندانی انجام نشده، تا تیرماه سال آینده راه‌اندازی می‌کنیم.

وی اظهار کرد: هر اقدام ما باید  در راستای رفاه زندگی و  سعادت اخروی اهالی استان باشد لذا انضباط مالی و مسائل اخلاقی و رفتاری مسوولان استان خط قرمز ما تلقی می‌شود.

بهنامجو با بیان اینکه جایگاه اردبیل به عنوان دارالارشاد حسینی باید در سطح ملی احیا شود افزود: این موضوع به فعالیت مستمر و موثر فرهنگی نیازمند است و لازم است نیروی انسانی توانمند و متعهد در این زمینه ساماندهی شوند.

در ادامه فخرالدین زاهد، دبیر جبهه مردمی گزارشی از  نحوه کار کمیته های تخصصی استانی و شهرستانی جبهه ارائه داد و مقرر شد نظرات مشورتی این کمیته‌ها برای استفاده مدیریت عالی استان ارسال و جلسات بعدی برنامه‌ریزی شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار