فرمانده سپاه ناحیه بیله سوار گفت: به منظور آشنایی با فرهنگ ایثار و شهادت 250 نفر از دانش آموزان پسر بیله سوار عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند.
کد خبر: ۸۹۵۷۰۰۸
|
۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸

250 نفر دانش آموز پسر عازم مناطق عملیاتی شمالغرب کشور شدند

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار یوسف اختری صبح امروز در مراسم بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزی شهرستان بیله سوار گفت: در قالب 5 اتوبوس 250 نفر دانش آموز پسر به مناطق عملیاتی شمالغرب کشور اعزام شدند تا از نزدیک با این مناطق و خاطران و سختیهایی که به خاطر اسلام و کشور متحمل شدند آشنا شده و ایثارگری های و مشتقهایی که شهدا  در طول 8 سال دفاع مقدس کشیدند درک و لمس کنند.

سرهنگ اختری افزود: این اعزام در قالب 5 دستگاه اتوبوس به تعدا 250 نفر با همت بسیج دانش آموزی انجام شد و به مدت دو روز در مناطق عملیاتی تمرچین،حاج عمران و یادمانهای شهدا در ارومیه حضور خواهند یافت و با شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس به پاس خون هایی که تقدیم اسلام و نظام کرده اند تجدید میثاق خواهند کرد و ان شاء الله با دست پر پس از این سفر معنوی و پر برکت باز خواهند گشت.

وی گفت: هدف ما از این اعزام ها این است که این دانش آموزان وقتی در این مناطق حضور می یابند در آن مناطق بتوانند چیزی را احساس کنند تا آن روحیه ایثار و شهادت در آن ها نهفته شود و همچنین بتوانند همان روحیه را به دیگر دوستان خود که توفیق حضور در این مناطق نداشتند را برسانند.

ارسال نظرات