خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

تفکر انقلابی موجب خنثی شدن نقشه های دشمنان است

استاد حوزه و دانشگاه گفت: هر جا که تفکر انقلابی وجود داشت دشمنان نتواستند برنامه‌ریزی کنند و نقشه‌های آنان با شکست مواجه شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۸۴۸
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵

تفکر انقلابی موجب خنثی شدن نقشه های دشمنان استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، حجت الاسلام احمدحسین فلاحی در جمع کارکنان سپاه ناحیه بهار ضمن تبریک هفته وحدت اظهار داشت: هر جا که تفکر انقلابی وجود داشت دشمنان نتواستند برنامه‌ریزی کنند و نقشه‌های آنان با شکست مواجه شد.

وی در ادامه با اشاره به عملکرد غلط برخی از افراد زاویه‌دار با مقام معظم رهبری گفت: تاریخ نشان داده این اشخاص جز اینکه به خودشان ضربه می‌زنند به نظام هم ضربه می‌زنند.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: تفکر وابسته به غرب تفکر بی‌معنا و غلطی است و نباید برخی از مسئولین آب به آسیاب دشمن بریزند.

وی افزود: در تاریخ کسانی بودند که برای انقلاب اسلامی  فداکاری کردند و جان دادند مانند میرزا کوچک خان جنگلی، حضرت امام(ره) و ... که برای ما الگو هستند.

فلاحی ابراز داشت: تفکر انقلابی یعنی مجاهدت و تلاش برای عزت انقلاب و خنثی کردن برنامه‌های دشمن.

وی در ادامه به تفکر انقلابی در سوریه اشاره کرد و گفت: اگر تفکر انقلابی و هدایت‌های مقام معظم رهبری نبود داعش موفق می‌شد و اگر فکر و تلاش مدافعین حرم  به ویژه حاج قاسم سلیمانی و شهید «حاج حسین همدانی» نبود این پیروزی حاصل نمی‌شد.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به رویش‌های انقلاب گفت: کسانی که با ولایت بودند و تفکر انقلابی  در تمام عرصه‌ها داشتند و گوش به رهبرشان دادند این افراد  در هر جایی که انقلاب به خطر افتاد ناجی بودند.

وی عنوان کرد: ما امروز نیاز به تفکر انقلابی در دانشگاه ها و مدارس و حتی در تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها داریم.

فلاحی ابراز داشت: ملت ما ملتی بزرگ و ولایتمدار هستند و هر قدر به این ملت الهی خدمت کنیم ثمرات آن را خواهیم دید.  

انتهای پیام/

ارسال نظرات