خبرهای داغ:
به مناسبت هفته وحدت

برگزاری همایش پیاده روی و غبارروبی گلزار شهدا واحد‌های بسیج دانش آموزی شاهرود+تصاویر

به مناسبت هفته وحدت، همایش پیاده روی و غبارروبی گلزار مطهر شهدا منطقه باغزندان با حضور حلقه‌های صالحین واحد‌های پوینده بهارستان و پیشگام امام علی (ع) بسیج دانش آموزی حوزه ایمان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۵۷۸۵۶
|
۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اعظم و امام صادق (ع)، به همت واحد‌های پوینده بهارستان و پیشگام امام علی (ع) بسیج دانش آموزی حوزه ایمان، پیاده روی و غبارروبی گلزار مطهر شهدای منطقه باغزندان با حضور حلقه‌های صالحین برگزار شد.
در این برنامه دانش آموزان بسیجی مسیر دبیرستان بهارستان تا گلزار شهدا منطقه باغزندان را پیاده روی نمودند و با حضور در قبور شهدا و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدا تجدید عهد و پیمان کردند.
در این مراسم حجت الاسلام حسین ماروسی مربی صالحین بسیج دانش آموزی در سخنانی با تبریک هفته وحدت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل با بیان اینکه ما امروز این اقتدار و امنیت را مدیون شهدا و انقلاب اسلامی هستیم گفت: امروز اگر می‌بینید که در منطقه محور مقاومت پیروز است و استکبار ناکام، به برکت خون شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر بسیجی است که باید شما دانش آموزان در خود این فرهنگ را تقویت نمایید.

برگزاری همایش پیاده روی و غبارروبی گلزار شهدا واحد‌های بسیج دانش آموزی شاهرود+تصاویروی خاطر نشان کرد: تمام توطئه دشمنان در عصر حاضر جدا کردن شما از بسیج و فرهنگ متعالی اسلام ناب است و باید تلاش کنیم تا با حضور در دژه مستحکم انقلاب و فرهنگ بسیجی از این تیر‌های سهمگین در امان بمانیم و در مسیر شهدا ثابت قدم بمانیم.
در ادامه یکی از دانش آموزان بسیجی وصیت نامه شهید حججی را قرائت کرد و دانش آموزان بسیجی بر حرکت در مسیر شهدا تاکید کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها