مسئول راهیان نور بسیج استان هرمزگان در گفتگو با کوله بار:

9500 هرمزگانی از مناطق عملیاتی جنوب و دریایی بازدید می کنند

جهانداری با بیان اینکه امسال 9500 دانش آموز هرمزگانی از مناطق عملیاتی جنوب و راهیان نور دریایی بازدید می کنند،گفت:رعایت اصول ایمنی جزو الویت ماست.
کد خبر: ۸۹۵۸۳۳۰
|
۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، رسول جهانداری مسئول اردویی و گردشگری سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگو با کوله بار با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور دانش آموزی اظهار داشت: امسال هم همانند سال گذشته، تمام عزم و جزم خود را راسخ نموده ایم تا اردوهای راهیان نور را به بهترین شکل ممکن، برگزار نماییم و برنامه ریزی نموده ایم که امسال 5000 نفر از دانش آموزان از مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور و 4500 نفر از راهیان نور دریایی بازدید به عمل بیاورند.

وی افزود: تلاش داریم که 9500 نفر از دانش آموزان هرمزگانی، امسال بتوانند از مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور و راهیان نور دریایی بازدید کنند.

جهانداری تاکید کرد: اردوهای راهیان نور دانش آموزان استان هرمزگان، از آبان ماه آغاز شده است و تا 29 آذر ادامه دارد و بعد از امتحانات ترم اول مدارس، این اردوها مجددا ادامه پیدا می کند و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد.

مسئول اردویی بسیج استان هرمزگان با بیان اینکه ایمنی کاروان های راهیان نور دانش آموزی، یکی از الویت های اصلی در راهیان نور است، گفت: بر خلاف اردوهای راهیان نور سایر استان ها که 3 روز به طول می انجام، دانش آموزان هرمزگانی برای سفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور، 6 روز در اردو حضور دارند و دو شب، در مسیر راه، برای رعایت اصول ایمنی بیشتر، سکونت می کنند چرا که در ساعت های پایانی روز، امکان حرکت وجود ندارد و بنا به ابلاغ قرارگاه مرکزی راهیان نور، کاروان های راهیان نور مجاز به حرکت در ساعت های مشخصی در روز هستند.

ارسال نظرات