فرمانده سپاه ناحیه میناب، گفت: سپاه با جذب دانشجویان نخبه در عرصه های مختلف از فرار مغزها جلوگیری می کند.
کد خبر: ۸۹۵۸۶۷۴
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، فرمانده سپاه ناحیه میناب به مناسبت فرارسیدن 16 آذر و روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان میناب دانشجویان را قشری تاثیرگزار در تمامی عرصه های مختلف این نظام و انقلاب خواند و گفت:دشمنان این نظام و انقلاب بعد از نا امیدی از رویارویی در جنگ سخت با ملت بزرگ ما ترفند های زیادی را برای جدایی قشرهای تاثیر گزار از نظام ما دنبال می کنند.

احمدی نیا دانشجویان را هدف اصلی دشمن در این تقابل خواند و گفت:با توجه به اهمیت قشر دانشجو در بدنه این نظام، دشمنان باجذب و بورسیه کردن آنان مغزهای متفکر ملت ما را به سمت خود می کشانند که امروزه فرار مغزها از کشورمان روز به روز بیشتر می شود و تنها راه جلوگیری از آن اهمیت دادن و حمایت از قشر دانشجو است.

طالب احمدی نیا سپاه را مهمترین نهاد در جذب نخبه های دانشجو در عرصه های مختلف عنوان کرد و افزود: اگر امروز کشور ما در صنعت دفاعی،موشکی،هسته ای،فضایی و دیگر علوم مختلف در دنیا حرفی برای گفتن دارد و ابرقدرتهای پوشالی دنیا را پای میز مذاکره کشانده است بخاطر استفاده از ظرفیت های وسیع نخبه های دانشجو در این عرصه هاست.

فرمانده سپاه ناحیه میناب موفقیت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه را جذب نخبه های دانشجو دانست و گفت:اگر ما به خود باوری برسیم و خودمان بودیم بدون شک پیشرفت های چشمگیری در تمامی زمینه ها خواهیم داشت ولی اگر ظرفیت های داخلی کشورمان را رها کنیم و چشم به بیگانگان برای آبادانی کشور بدوزیم قطعا پس رفت خواهیم داشت همانگونه که در زمان شاه کشور ما مستعمره استکبار جهانی یعنی امریکا بود.

احمدی نیا اظهار داشت: این اعتماد به دانشجویان بودکه کشور ما را در فتح قله های مختلف علمی به صورت جهشی به جلو برد و اگر این روند ادامه پیداکند به زودی زود تحولات عظیمی در پیشرفت و آبادانی کشورمان شاهد خواهیم بود.

 سرگرد پاسدار طالب احمدی نیا فرمانده سپاه ناحیه میناب دشمنی آمریکا با کشورمان را ریشه ای و دیرینه خواند و گفت: مسئولین کشورمان باید هوشیار باشند و تجربیات 40 ساله ملت ما با آمریکا  و بد عهدی ها و خیانت های آمریکا علیه کشورمان را بدانند و با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت های داخلی در آبادانی کشور و رسیدگی به محرومین جامعه بکوشند.

ارسال نظرات