خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود خبر داد:

مشت پولادین پلیس در برخورد با مخلین نظم اجتماعی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با تاکید بر مشت پولادین پلیس در برخورد با مخلین نظم اجتماعی از دستگیری فرد شرور در منطقه بسطام این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۵۸۸۴۷
|
۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ سیدمجتبی اشرفی با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان شاهرود اظهار کرد: با حضور ماموران پلیس امنیت استان سمنان و شهرستان شاهرود و بخش انتظامی بسطام چند پاتوق در منطقه بسطام و پشت بسطام شناسایی گردید.
این مسئول انتظامی افزود: با اعزام گشت‌های تلفیقی موصوف به پاتوق‌های مورد نظر در راستای شناسایی افراد حاضر در این پاتوق‌ها و جمع آوری مکان‌های غیر مجاز با حضور گشت‌های پلیس در یکی از محل‌ها و بررسی لازمه مشخص شد فردی شرور و تحت تعقیب، که از ارازل و اوباش شهرستان می‌باشد در محل حضور داشته که با روئیت مامورین وی اقدام به فرار نمود و در نهایت با تعقیب و گریز ماموران و شلیک تیر هوایی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال یافت.
اشرفی با اشاره به سوابق این فرد جوان گفت: نامبرده دارای سوابق متعدد شرارت، تیراندازی، چاقو کشی و درگیری بوده که پس از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شد.
اشرفی با تاکید به برخورد قاطع پلیس با افراد قانون شکن عنوان کرد: ماموران ما در برخورد با افراد مخل نظم اجتماعی، چون مشتی پولادین بوده و در این شهرستان به احدی اجازه نخواهیم داد امنیت مردم را به مخاطره انداخته و آسایش آنان را سلب کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها