خبرهای داغ:
برگزار شد:

تودیع معارفه مسوول بسیج هنرمندان شهرستان البرز

مراسم تودیع و معارفه مسوول بسیج هنرمندان در سالن جلسات سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز برگزار شد .
کد خبر: ۸۹۵۹۰۹۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین مراسم تودیع و معارفه مسوول بسیج هنرمندان شهرستان البرز با حضور جعفر جوادی شهردار شهر الوند و جواد خطمی عضور شورا شهر الوند در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز برگزار شد .

حجت السلام شجاعی مهر مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا (ع) شهرستان البرز در این مراسم گفت : ما در سایه هنر میتوانیم انقلاب فرهنگی ایجاد کنیم و در سایه هنر خیلی کار می شود انجام داد .

وی گفت: در هشت سال دفاع مقدس سرود های انقلابی مداحانی همچون(صادق آهنگران) بودند که ذوق حرکت به رزمندگان مارا می دادند و این خود یک حرکت هنر است .

وی ادامه داد : در حال حاظر در عرصه های جنگ نرم نیاز شدید به هنر انقلاب داریم و امروز بسیج هنرمندان باید سازماندهی شو در جهت اهداف فرهنگی انقلاب اسلامی .

عرصه فرهنگ اسلام فقط گریه نیست بلکه رسول خدا با نشاط ترین مردم بودند ، پس فرهنگ انقلاب هم میتواند با نشاط باشد . اسلام شادترین دین است که وظیفه ما است آن را ترویج کنیم و این بار سنگینی است که باید برای آن تلاش شود .

در پایان از زحمات حیدرعلی عسگری مسوول پیشین بسیج هنرمندان شهر الوند تقدیر به عمل آمد . در این مراسم آقای سعید احمدی به عنوان مسوول بسیج هنرمندان معرفی شدند .

3001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها