خبرهای داغ:
رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه ثارالله آبیک بیان کرد:

نبی اکرم(ص) نمونه ای از صبر و بردباری بود

رابط نمایندگی ولی فقیه در حوزه مقاومت بسیج شهری ثارالله (ع) بیان کرد:نبی اکرم (ص) نمونه ای از صبر و بردباری بود، سخت ترین دشنام ها و بدترین اعمال را تحمل میکرد و همواره میکوشید تا با لطافت کفار را به حبل المتین، اسلام پیوند دهد.
کد خبر: ۸۹۵۹۵۱۱
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، طی مراسمی که در حوزه ثارالله(ع) شهر آبیک برگزار شد حجت الاسلام محمد قجری ،رابط نمایندگی ولی فقیه حوزه مقاومت بسیج ثارالله ضمن تبریک میلاد با سرسعادت نبی اکرم و امام صادق(ع) به تبیین فضائل اخلاقی پیامبر پرداخت و اذعان کرد: رفتار کریمانه آن حضرت گویای روح بزرگ و بخشنده، و خشم و خشنودی ایشان به خاطر رضایت خداوند بود و بین فقیر و غنی هیچ تفاوتی قائل نمیشد و همواره با همه به لطافت برخورد می کرد.
وی تصریح کرد: همانا ایشان در کنار مردم بودند و به مانند آنها به روی زمین طعام میخوردند و با دست خویش کفش هایشان را وصله می زدند.
قجری در ادامه اظهار کرد: نبی اکرم (ص) نمونه ای از صبر و بردباری بود، سخت ترین دشنام ها و بدترین اعمال را تحمل میکرد و همواره می کوشید تا با لطافت کفار را به حبل المتین، اسلام پیوند دهد.
قجری در خصوص شرایط کنونی یمن افزود : امروز شاهد پیشرفت شیعیان در تمامی عرصه های جهانی هستیم و می بینیم که مسلمین تحت ولایت ولی امر مسلمین جهان مشت های خود را گره کرده و بر دهان توطئه گرانی نظیر آمریکای جنایتکار و غده سرطانی اسرائیل می کوبند و البته یمن دیگر تنها نیست و ندای لبیک"نَصرُ مِن اللهِ و فَتحٌ قریب" به گوش جهانیان رسیده است.
وی در پایان با آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب از جوانان مومن و بسیجی خواستند تا خوشرویی و صبر را مقدمه کار خود قرار داده و مخالفان را به ولایت مداری و ظلم ستیزی دعوت کنند.
6001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها