در رقابت ۲۳۰ ورزشکار از ۱۵ تیم در جام «پلیس و وحدت»:

چوخه کاران تربت‌جامی قهرمان کشور شدند

چوخه کاران تربت‌جامی در ششمین دوره رقابت‌های کشتی باچوخه قهرمانی کشور در مصاف با ۲۳۰ ورزشکار از ۱۵ تیم در جام «پلیس و وحدت» که به همت انجمن کشتی باچوخه و همکاری ویژه فرماندهی انتظامی این شهرستان در سالن ورزشی کارگران برگزار شد بااقتدار قهرمان کشور شدند.
کد خبر: ۸۹۶۰۰۲۰
|
۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۳
رئیس انجمن کشتی باچوخه تربت‌جام در حاشیه رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: ۲۳۰ ورزشکار از خراسان‌های شمالی و رضوی در ششمین دوره مسابقات کشتی باچوخه قهرمانی کشور جام «پلیس و وحدت» به مصاف هم رفتند که تیم این شهرستان بااقتدار قهرمان کشور شد.

حبیب حسینی حمایت خیران ورزش دوست و همکاری ویژه فرماندهی انتظامی شهرستان و شرکت قهرمانان جهانی و آسیایی ملی‌پوش در رشته‌های جودو، کوراش، آلیش و کشتی پهلوانی در قالب ۱۵ تیم را نشان هم‌افزایی بیشتر، ارتقاء نظم و انضباط و جذابیت بالا این پیکر‌ها برشمرد و تصریح کرد: در بخش تیمی به ترتیب «تربت‌جام»، «شهر نصرآباد» و «درگز» موفق به کسب عناوین «اول» تا «سوم» شدند.

مسئول برگزاری مسابقات ادامه داد: در اوزان ۶۶- کیلوگرم: مرتضی وطن‌دوست «شهر نصرآباد»، امین نادری و عبدالله رزم‌آرا از «تربت‌جام» ۷۴- کیلوگرم: علی رنگانی «نیشابور»، محمد زارع پور «درگز»، مهدی تیموری از «تربت‌جام» ۸۴- کیلوگرم: علی مهدی زاده «تایباد»، میلاد بهادری «شیروان»، مسعود قوی‌بازو «درگز» به ترتیب به مقام «اول» تا «سوم» رسیدند.
حسینی در همین باره اضافه کرد: در وزن ۹۶- کیلوگرم: حسن ستوده و محمد تیموری هردو از «تربت‌جام» به «اول مشترک»، محمد خاکشور «فاروج» به مقام سومی رسید و در ۹۶+کیلوگرم سنگین‌وزن: احمد میرزا پور، خسرو رحیمی از «تربت‌جام» و سعید نوروزی از «شهر نصرآباد» به ترتیب بر سکوی «اول» تا «سوم» ایستادند.

وی با قدردانی از جامعه داوری کشور از حسن حسن‌زاده، هادی نامدار، جعفر کلاته عربی، علی سنچولی، برات علی شارعی، محمد قلندران، منصور غوریانی، نادعلی عزیز اللهی، حسن رادمرد، عزیز زارع، مراد عباسی، حبیب رحمانی، حسن نادری، حمید نادری، جواد اسحاقیان، به‌عنوان داوران این مسابقات نام برد.

شایان ذکر است: این رویداد بزرگ ورزشی با حضور بیش از ۲ هزار علاقه‌مند به ورزش بانظم بسیار خوبی از صبح جمعه شروع و تا پاسی از شب گذشته ادامه داشت که اداره ورزش و جوانان- هیئت ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی- انجمن کشتی باچوخه و فرماندهی انتظامی شهرستان تربت‌جام نقش بسزایی داشتند.

گفتنی است؛ در ششمین دوره رقابت‌های کشتی باچوخه قهرمانی کشور جام «پلیس و وحدت» با حضور سردار گلمکانی مدیرکل تربیت‌بدنی ناجا، معاون فرماندار، معاونت تربیت‌بدنی آموزش فرماندهی انتظامی خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان، فرمانده تیپ ۳۸ زرهی، جانشین ناحیه مقاومت بسیج، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر و نایب‌رئیس انجمن کشتی باچوخه استان و پیشکسوتان این رشته در سالن ورزشی کارگران تربت‌جام برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها