خبرهای داغ:

پرداخت ۳,۲ میلیارد تومان هزینه‌های درمانی مددجویان سمنانی

در هفت‌ماهه نخست امسال برای ارائه ۱۸ هزار خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است.
کد خبر: ۸۹۶۰۵۲۶
|
۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گزارشی از خدمات بهداشتی و درمانی ارائه‌شده به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد را در هفت‌ماهه نخست امسال ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سمنان، علی عرب، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه کمیته امداد باهدف بهبود و تداوم سلامت خانوارهای تحت حمایت خدمات بهداشتی و درمانی را ارائه می‌کند افزود: سه هزار و ۵۰۰ نفر از نیازمندان و افراد تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات بهداشتی و درمانی این نهاد بهره‌مند شدند.

عرب با اشاره به اینکه در هفت‌ماهه نخست امسال برای ارائه ۱۸ هزار خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان استان سمنان سه میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده است افزود: هم‌اکنون ۳۴ مرکز درمانی و بیمارستانی طرف قرارداد کمیته امداد این استان است.

وی بیان کرد: ۴۳۱ مددجو دارای بیماری خاص، مبتلابه سرطان و بیماریهای صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان، از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

وی بابیان اینکه ۶۹۰ حامی در طرح شفا استان سمنان جذب‌شده و حمایت از ۴۲۹ بیمار تحت حمایت کمیته امداد را بر عهده‌دارند افزود: در هفت‌ماهه نخست امسال ۲۵۱ میلیون تومان برای حمایت از این بیماران پرداخت‌شده است.

وی با تأکید بر بیمه مکمل درمان که وجه تمایز بیمه کمیته امداد با سایر سازمان‌های بیمه‌گر محسوب می‌شود افزود: برای شش هزار و ۲۷۸ نفر از مددجویان تحت حمایت ۹۲۶ میلیون تومان در سرفصل‌های دریافت مبالغ تفاوت تعرفه، فرانشیز خدمات، دندانپزشکی، هزینه‌های دارویی، عصا، عینک، ویلچر هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان یادآور شد: در هفت ماهه نخست امسال ده طرح بهداشتی برای سه هزار نفر از مددجویان در قالب ارزیابی سلامت زنان، توزیع سبد غذایی، طرح غربالگری، آموزش بهداشت و ساخت و بهسازی سرویس‌های بهداشتی بااعتبار ۱۳۸ میلیون تومان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در هفت ماهه نخست امسال سه هزار و ۸۴۷ سبد غذایی بین هزار و ۵۶۵ کودک مشمول در طرح بهبود تغذیه بااعتبار ۷۸۰ میلیون تومان در استان سمنان توزیع‌شده است افزود: برای پرداخت سرانه بیمه اجتماعی دو هزار و ۳۶ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان ۶۵۷ میلیون تومان هزینه شده است.

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها