خبرهای داغ:
کاروان خدمت؛

اینجا تمام محاسبات دنیا تغییر کرده است

اینجا در روستای الیاس احمد سرپل ذهای، تمام محاسبات دنیا تغییر کرده، انگار خستگی معنا ندارد، غم وجود ندارد، زبان و قومیت و تفاوت‌ها اهمیت ندارد.
کد خبر: ۸۹۶۰۶۳۲
|
۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، اینجا تمام محاسبات دنیا تغییر کرده، انگار خستگی معنا ندارد، غم وجود ندارد، زبان و قومیت و تفاوت‌ها اهمیت ندارد.
اینجا سرزمین دیگری است، کسی از کارش نمی‌زند بلکه برای انجام کار و پیشرفت کار از هم سبقت هم می‌گیرند
کسی طلب کار نیست، اگر کسی خسته شود دیگران از صمیم قلب جای او را پر می‌کنند
اینجا کسی دوست ندارد ساعت کار تمام شود!
اینجا اصلاً دعوا هم اثر ندارد، در مقابل شدیدترین ناملایمات فقط صبر می‌کنی بدون آنکه ناراحت شوی
مردم روستا تازه دارند به ما اعتماد می‌کنند، دیروز ما جزئی از خانواده آن‌ها شدیم و قرار است آن‌ها هم عضو گروه‌های جهادی ما شوند...
امروز باید از دومین گروه جهادی کاروان خدمت گفت:
تیمی منحصر به فرد، امین بابامحمدی که ورزشکار رشته‌های ورزشی است با قدی بلند و بدنی آماده، استاد و بنای این تیم است، حرفه ای، خوش تیپ و با نشاط.
ویژگی این تیم به وجود دو برادر حاضر در آن است، مهدی و جواد واحدیان که بدون هماهنگی با هم در این کاروان خدمت حضور پیدا کردند.
جواد عضو شورای یکی از روستا‌های شاهرود است و به قول خودش تاکنون از این جنس کار‌ها نکرده و فقط به خاطر کمک به هموطنان خود آمده است، شوخ طبعی‌های او خستگی بچه‌ها از تن بیرون می‌کند.
مهدی برادر کوچکتر جواد است، از انگیزه اش برای آمدن اینگونه می‌گوید (الان وقت حرف نیست، باید عمل کرد، آمده ام تا به پیام رهبرم لبیک بگویم)
سید علی اصغر حسینی که عضو دیگر تیم است، تجربه فعالیت در شورای محله اسلامی شهرک شهید بهشتی را نیز در کارنامه خود دارد که نمونه قابل تحسین در حوزه خدمت رسانی است، متواضع و شوخ طبع است، ولی هیچگاه مصاحبه نمی‌کند.
آقای سامغانی مردی از دیار سبزوار که آرام و متواضع خدمت می‌کند با وجود ناراحتی از ناحیه کتف دست، ولی بیکار نمی‌نشیند.
فردا قرار است اتفاقات خوبی بیافتد.
منتظر باشید...
راوی: مصطفی خانی
اینجا تمام محاسبات دنیا تغییر کرده است
ارسال نظرات
پر بیننده ها