خبرهای داغ:
از سیمای قزوین پخش می شود:

«در مسیر باد» تصویری از آسیب های اعتیاد

سیمای مرکز قزوین آسیب های اعتیاد را در برنامه «در مسیر باد» تبیین می کند.
کد خبر: ۸۹۶۱۳۵۲
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اکبری مدیر دفتر و روابط عمومی صداوسیمای مرکز قزوین اظهار کرد: این برنامه با هدف تبیین آثار اجتماعی اعتیاد در جامعه و خانواده و نیز راهکارهای مقابله با این بلای خانمانسوز از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.
اکبری افزود: این برنامه گفتگو محور است که با رویکردی اجتماعی آثار مخرب و ویرانگر اعتیاد در خانواده و جامعه و نیز شیوه های پیشگیری از گرفتار آمدن در دام این بیماری را تشریح می نماید.
وی بیان کرد: برنامه ی تلویزیونی «در مسیر باد» با هدف تبیین راهکارهای دستگاه های عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر استان برای مقابله با این ماده ی افیونی، اقدامات انجام شده ی این دستگاه ها برای پیشگیری از شیوع اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر و همچنین بیان عبرت های مواد مخدر از شبکه استانی سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.
اکبری تصریح کرد: همچنین مصاحبه با مجرمان مواد مخدر، گرفتار شدگان در دام این بیماری و همچنین نجات یافتگان از بیماری اعتیاد از دیگر بخش های این برنامه است.
وی اظهار کرد: برنامه ی تلویزیونی «در مسیر باد» به تهیه کنندگی اسماعیل صادقی در 20 قسمت 35 دقیقه ای از سیمای مرکز قزوین پخش خواهد شد.
1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها