خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی قزوین خبر داد:

دستگیری سارق متواری و کشف 24 فقره سرقت در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری سارق متواری خودرو و کشف 24 فقره سرقت در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۱۳۷۶
|
۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار مهدی محمودی فرمانده انتظامی قزوین در تشریح این خبر اظهار کرد: سارقی که پس از سرقت خودور در استان البرز در دام پلیس قزوین گرفتار و با رها کردن خودرو متواری شده بود، موضوع با تشکیل کارگروه ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات اطلاعاتی محل اختفای سارق متواری را در شهرستان البرز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از منزل وی یک دستگاه لپ‌تاپ و مقادیری پارچه کشف شد.
فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: با انتقال متهم به پلیس آگاهی، در بازجویی فنی کارآگاهان به 24 فقره سرقت خودرو و منزل با همدستی یک سارق دیگر در استان‌های البرز و تهران اعتراف کرد.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: مأموران با انجام تحقیقات لازم و اقدامات فنی پلیس محل اختفای همدست این سارق حرفه‌ای را در استان البرز شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از منزل متهم مقادیری لوازم منزل، از قبیل پارچه، پرده و یک دستگاه خودروی زانتیای مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه 10 مالباخته در این زمینه شناسایی و بخشی از اموال آنان تحویل شد، تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده پس از معرفی به مراجع قضائی با صدور قرار مناسب قانونی روانه زندان شدند.
گفتنی است، سارق در ماه اخیر با یک دستگاه خودروی سرقتی کاپرا در تعقیب و گریز مأموران گشت انتظامی شهرستان البرز و در مواجهه با گشت خودرویی قزوین در چهار راه ولیعصر(عج) پس از رها کردن خوروی سرقتی کاپرا متواری شده بود.
1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها