فرمانده سپاه استان اردبیل گفت: نیاز است فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف جامعه ترویج شود و در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی به ویژه رسانه‌ها رسالتی بسیار خطیر و حساس دارند.
کد خبر: ۸۹۶۱۵۹۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۵

رسانه ها رسالت خطیر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دارند 

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سردار جلیل بابازاده در آئین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در مجتمع فرهنگی هنری ولایت اردبیل اظهار داشت: نیاز است فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف جامعه ترویج شود و در این زمینه دستگاه‌های فرهنگی به ویژه رسانه‌ها رسالتی بسیار خطیر و حساس دارند.

وی با گرمیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: امنیت و اقتدار کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است و ما قدردان مجاهدت‌های شهدای والامقام هستیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل برگزاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر را بسیار مهم برای ارزشگذاری به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: در این زمینه رسانه‌ها و خبرنگاران نقش بسیار اساسی ایفا کرده‌اند که با ارائه آثار و تولید گزارش‌ها نقش مهمی در فرهنگسازی ایثار شهادت دارند.

بابازاده گفت: امروز دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ ایرانی اسلامی هستند و نیاز است در این زمینه همگان هوشیاری لازم را داشته باشند تا توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان به یاس و نامیدی تبدیل شود.

وی افزود: رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس فراموش نشدنی است و باید با جان و دل ادامه دهنده راه شهدای والامقام باشیم چرا که کشورمان به برکت خون شهدای والامقام به پیشرفت‌های زیادی در عرصه‌های مختلف دست یافته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار