خبرهای داغ:
طی 100 روز گذشته صورت گرفت:

پرداخت 20 میلیارد ریال وام اشتغال به ایثارگران

وام اشتغال به خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان قزوین 20 میلیارد ریال طی صد روز گذشته پرداخت شد. پرداخت 20 میلیارد ریال وام اشتغال به ایثارگران
کد خبر: ۸۹۶۱۸۵۵
|
۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین طی صد روز اول دولت دوازدهم تدبیر و امید همانند سایر دستگاه‌های اجرایی علیرغم تنگناهای مالی فعالیت‌های گسترده‌ای در ارایه‌ی خدمات به جامعه هدف داشته است.
انجام این فعالیت‌ها در راستای جلب رضایتمندی خانواده‌های شهدا و ایثارگران از خدمات‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین می‌باشد.
بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدامات مختلفی در رفع مشکلات بیکاری فرزندان شهدا انجام داده که از جمله آنها در نظر گرفتن سهمیه 25 درصد استخدامی در دستگاه‌های دولتی می‌باشد.
معرفی 680 نفر از خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان قزوین جهت اشتغال و استخدام 4 نفر در دستگاه‌های اجرایی طی صد روز گذشته دولت تدبیر و امید انجام شده است.
همچنین پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه خوداشتغالی از اقدامات دیگر بنیاد در رفع مشکل بیکاری جامعه ایثارگران است.
شرط لازم برای گرفتن این وام داشتن مجوز کسب و کار می‌باشد و اگر ایثارگری متقاضی دریافت این وام به عنوان مثال برای گاوداری سنتی و یا مرغداری باشد باید مجوز مربوطه را اخذ کند.
پرداخت 20 میلیارد ریال وام اشتغال از منابع داخلی وجوه اداره شده و مشاغل خانگی برای 80 نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر از دیگر فعالیت‌های بنیاد طی صد روز گذشته دولت تدبیر و امید بوده است.
1003/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها