خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان:

انقلابی ماندن رمز پیشرفت انقلاب اسلامی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان گفت: آن چیزی که برای یک انقلاب مهم و اساسی است ،انقلابی ماندن و انقلابی بودن است.
کد خبر: ۸۹۶۲۲۹۳
|
۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان: حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالفضل راسخی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در جمع کارکنان و سربازان این رده ضمن اشاره به اهداف انقلاب اسلامی گفت: آن چیزی که برای یک انقلاب مهم و اساسی است ،انقلابی ماندن و انقلابی بودن است.

وی گفت: انقلاب  همانند قطاری است که درحال حرکت است؛ قطار در حال حرکت است که برخی ها به طرفش سنگ پرتاب می کنند؛ کسی به قطار ایستاده در جای خود سنگ پرتاب نمیکند؛ ولی در خصوص انقلاب اسلامی ایران دشمن در این سالها تا توانسته در این مسیر سنگ اندازی کرده است، و این نشان می‌دهد که انقلاب ما رو به پیشرفت و رو به جلو در حال حرکت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان افزود: یکی از اقشاری که از ابتدای انقلاب کمک حال این نظام و انقلاب بودند طلبه ها و روحانیون بودند که همواره همراه نظام بودند ولی دشمن نسبت به همین نیرو ها نیز سنگ اندازی داشت که حاصل آن هم به وجود آمدن شجره خبیثه اسلام امریکایی و شیعه انگلیسی بود؛ و در حال حاضر امریکا در خیلی از کشورهای عربی نظیر عربستان موفق به ایجاد اسلام امریکایی شده است؛ لذا کوچکترین انحرافی در سیاست های این دو کشور باهم نیست.

راسخی عنوان کرد: امام خمینی (ره) فرمودند: «زمانی انقلاب شما به جهان صادر خواهد شد » و الان انقلاب اسلامی ما به کشورهای مختلف جهان نظیر کشورهای عربی صادر شده است؛ و نتیجه آن ایجاد ترس و دلهره در دل دشمنان است.

وی گفت: امروز جوانان مسلمان در نقطه صفر مرزی با رژیم صهیونسیتی مراسم عزاداری اربعین امام حسین(ع) را برگزار می کنند و این ثمره انقلاب اسلامی و انقلابی ماندن مردم ایران اسلامی است .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سمنان در پایان گفت: درست است که در داخل کشور بدون مشکل نیستیم و مردم ایران با مشکلات اقتصادی مواجه هستند و دست و پنجه نرم می کنند ولی باز هم پای نظام مقدس اسلامی ایستاده اند و حاصل آن هم صادر کردن انقلاب اسلامی ایران به سایر نقاط دنیا است؛ و این را مدیون کسانی هستیم که پای این انقلاب و نظام ایستاده اند و انقلابی عمل می کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها